הכרה. הגיע הזמן

הכרזת הנשיא טראמפ על הכרה בריבונות ישראלית בגולן תיזכר כיום היסטורי לגולן ולמדינת ישראל


ראש מועצת קצרין, בירת הגולן, דימי אפרצב, סיכם בהתרגשות את הכרזת נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ: “מהלך היסטורי נוסף של נשיא ארה”ב, אחרי שהעביר את שגרירות ארה״ב לבירת ישראל, ירושלים. המעצמה הגדולה בעולם מכירה בריבונותה של ישראל בגולן.

“ההכרה בריבונות הישראלית בגולן, אשר בפועל מתקיימת כבר 52  שנים, הנה מעשה הגיוני, נכון, ראוי וצודק. מעל לחמישים שנה, הגולן הישראלי הוא אי השלום והיציבות באזור, מקום בטוח לבני אדם באשר הם. חיים כאן בשיתוף פעולה מלא ובכבוד הדדי בני העדות השונות, שומרי דת ומסורות שונות. כאן מותר לחלוק צורות חיים ותפיסות עולם שונות.

“בידיים ישראליות, הגולן פרח והפך להיות דוגמה ומופת בחינוך, בחברה, בחקלאות, במחקר ובאקדמיה. אני שמח שפניות הנהגת הגולן הגיעו לאוזן קשבת. לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שפעל באופן יעיל ונכון לאורך השנים בנושא הגולן. אין ספק שהמהלך הסופי של ההכרה לא היה קורה ללא הקשר המיוחד בינו לבין נשיא ארה״ב.

“ההכרה האמריקנית בריבונות ישראלית בגולן תביא עמה עידן חדש בפיתוח האזור, במניפה רחבה של תחומים: פיתוח מסיבי של תשתיות, יצירת מקומות תעסוקה איכותיים, חיזוק משמעותי של מוסדות החינוך, התרבות, האקדמיה והמחקר, שדרוג התחבורה וחיזוק הקשר לשאר חלקי הארץ.

“אני מצפה מהממשלה החדשה שתקום למנף את הרגע המכונן והחשוב הזה. ‘חומה ומגדל של הציונות המודרנית’ מתרחשים כאן בגולן וכל מי שמעוניין להשאיר חותם בבניית העם והארץ במאה ה-21 מוזמן להגיע לגולן; להיות שותף ולתת יד למימוש החזון הציוני, לא רק דרך הכרזות, אלא גם בעבודת כפיים. אנחנו, אנשי הגולן ובירתו קצרין, מוכנים לקפיצת מדרגה משמעותית נוספת. הגולן מוכן ומחכה. הגיע זמן – הגולן!”.

העם והעולם עם הגולן!


השבוע חתם נשיא ארה”ב על מסמך ההכרה בריבונות ישראל על הגולן. ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח: ” מרגישים שליחים של עם ישראל וממשלת ישראל. בעזרתכם, נצעד ונצעיד את הגולן לשגשוג ופריחה”

תגובת חיים רוקח, ראש מועצה אזורית גולן להכרזת נשיא ארה”ב ההכרה בריבונות ישראלית בגולן:
“אחרי למעלה מיובל של התיישבות בגולן, נשיא ארה”ב דונלד טראמפ חתם על הכרה אמריקנית בריבונות ישראלית בגולן. זהו מאורע היסטורי, חגיגי ומרגש עבור תושבי הגולן וישראל בכלל.
“בחתימה זו, נתן נשיא ארה”ב תוקף ברור להכרזה שיצאה מהבית הלבן לפני מספר ימים והכרה בין-לאומית במה שראש הממשלה לשעבר, מנחם בגין, התחיל בשנת81′, עם החלת החוק הישראלי על הגולן והכרה בגולן כחלק ממדינת ישראל.
“כשהועלתה סוגיית עקירת היישובים מהגולן, יצאו תושבי הגולן למאבק יחד עם המועצות וועד יישובי הגולן והצליחו לדחות ניסיונות אלו – ומשם נוצר הסלוגן: ‘העם עם הגולן’.
בשנים האחרונות, הגולן נמצא בתנופת התיישבות, עשייה ופיתוח. חבל ארץ קסום, פורח ומשגשג, עשיר באוצרות אדם וטבע, המחובר בשורשי אדמתו לעם ישראל.
“כפי שאמרו הנשיא טראמפ וראש המשלה בנימין נתניהו, חתימת ההסכם הנה צעד נוסף לתמיכת ארה”ב בישראל. ההכרה בגולן היא צעד משלים להכרה בירושלים כבירת ישראל. בבית כנסת העתיק בגמלא נמצא מטבע קדום שעליו הופיע הכיתוב: ‘לגאולת ירושלים הקדושה’. כבר אז, הבינו את הקשר ההדוק בין ירושלים-לגולן. הגולן מגן ירושלים והעם עם הגולן!
“תודה לך, נשיא ארה”ב, דונלד  טראמפ.

“תודה לך, ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
“אני נרגש מההזדמנויות שההכרה פותחת לגולן והבשורה שהיא מביאה לעסקים המקומיים, האפשרויות לפיתוח עסקים בין-לאומיים ופילנתרופיה אמריקנית.
“בנוסף, לחתימת ההסכם וההכרה האמריקנית בריבונות ישראלית בגולן צריך להיות צעד משלים של תכנית ממשלתית להכפלת האוכלוסייה בגולן ופיתוח התשתיות על כל המשתמע מכך: בבריאות, בחינוך, בתחבורה, בתעסוקה וכדומה.
“אנחנו, תושבי הגולן וראשי המועצות בגולן, מרגישים שליחים של עם ישראל וממשלת ישראל. בעזרתכם, נצעד ונצעיד את הגולן לשגשוג ופריחה.
“היום, יותר מתמיד, אנחנו מכריזים: העם והעולם עם הגולן!”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?