הגליל והגולן ב”מתחם הצפון” בתערוכת “IMTM”

הגולן יורד לתל אביב: הרשות לפיתוח הגליל תוביל אתמתחם הצפון“, בתערוכת התיירות הביןלאומית, בשיתוף משרד התיירות, שתתקיים בשבוע הבא, 29-30.3, בתצוגה חסרת תקדים: מעל ל-80 רשויות מקומיות שונות, 30 ביתנים, מאות משתתפים


לאחר שנתיים של קורונה, תשוב בשבוע הבא תערוכת התיירות הביןלאומית “IMTM”, בשיתוף משרד התיירות ובתוכהמתחם הצפון“, אותו מובילה הרשות לפיתוח הגליל, במימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. לראשונה, מתאגדת התיירות הצפונית במתחם מרכזי בגודל מעל 200 מר, עם מעל ל-80 רשויות שונות, 30 ביתנים ועשרות מוצרי תיירות חדשים. בנוסף, תקיים הרשות לפיתוח הגלילבמה צפונית“, בהשתתפות עשרות אמנים, הרכבים אתניים, מספרי סיפורים, שפים, נגנים ועוד.

בתערוכה, ישתתפו לראשונה רשויות מקומיות שיציגו תוצרי תיירות ותרבות חדשים ומגוונים, שחלקם הגדול טרם נחשפו לקהל המקומי והביןלאומי. בין המציגות קריית שמונה ולראשונה, יתקיים גם ביתן ייעודי, בהשתתפות כל הכפרים הדרוזיים בגולן. בין הרשויות הנוספות באזור ישתתפו גם קצרין והמועצות האזוריות גולן, מבואות חרמון, גליל עליון ואחרות, לצד עשרות רשויות מהגליל והעמקים.

ראש תחום התיירות והתרבות, ברשות לפיתוח הגליל, גילה יעקביגורביץ: “אם בתערוכה האחרונה, המתחם הצפוני היה בגודל 100 מר ועם 13 ביתנים, השנה, הצלחנו להכפיל את ההיענות עם ביתן כפול בגודלו, 30 ביתנים ורשויות רבות המשתתפות בפעם הראשונה, בהישג חסר תקדים עבור האזור. העולם משתנה וגם התיירות משתנה עמו. רבים ממוצרי התיירות שיוצגו הותאמו לימים שלאחר הקורונהרבים מהם באוויר הפתוח, או מותאמים לקבוצות קטנות, פרויקטים דיגיטליים ועוד. בפעם הראשונההצפוןעולה יחד ובגדול לתערוכה הביןלאומית, מה שמאפשר מוצרים משותפים בין הרשויות והיצע עצום לקהל הרחב. אין ספק שצפויה חוויה גדולה ופירות משמעותיים בתחום התיירות, לטובת כל האזור“.

ראש המועצה המקומית קצרין ויו”ר התיירות באשכול גליל מזרחי, דימי אפרצב: גם השנה, קצרין תצטרף עם פארק קצרין לתערוכת התיירות ‘IMTM’, בגני התערוכה. אנחנו נהיה שם עם הפארק ובעלי עסקי התיירות בקצרין, בואו לחוות אותנו

“כפר ביקרתם”

ראש המועצה המקומית קצרין ויו”ר התיירות באשכול גליל מזרחי, דימי אפרצב: “יריד התיירות הוא אירוע של פעם בשנה, אירוע שבו אלפי אנשים נחשפים לקסם של קצרין, דווקא בתל אביב. כמדי שנה, גם השנה, קצרין תצטרף עם פארק קצרין לתערוכת התיירות ‘IMTM’, בגני התערוכה. אנחנו נהיה שם עם הפארק ובעלי עסקי התיירות בקצרין, בואו לחוות אותנו”.

ראש מועצת עין קיניא, ” וואייל מוגרבי: “מתרגשים להשתתף בפעם השנייה ביריד התיירות הבין-לאומי ‘IMTM’, אחרי שנתיים של קורונה. השתתפותנו ביריד החשוב, כחלק מ’מתחם הצפון’ של הרשות לפיתוח הגליל, עוזרת ומקדמת רבות את התיירות בעין קיניא ובגליל כולו. אנחנו גאים להיות שותפים לראשונה בפרויקט ‘כפר ביקרתם’, יחד עם כל הרשויות הדרוזיות בצפון הגולן”.

בתערוכת התיירות, יוצגו במתחם הצפון מוצרי תיירות מגווניםקולינריה, אפשרויות לינה, תיירות חקלאית, תיירות אותנטית וחברתית, טבע עירוני, אטרקציות, מורשת והיסטוריה, אמנות ותרבות, אומנות, מוקדי עניין ייחודיים, עשרות מורי הדרך וסיורים במגוון תחומים. כמו כן, יוצגו גם מוצרי תיירות ייחודיים כמוכפר ביקרתם” – “החוויה הדרוזית והצרקסית בגליל“, “החוויה הבדואית בגלילותוצרי תיירות שהרשות לפיתוח הגליל מפתחת ומקדמת כמו תיירות יין וזית, פרויקט “Road-Trips” לאורך ורוחב הגליל שיושק בתערוכה, תיירות ספורט, תיירות חקלאית ועוד.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?