“דרכא נופי גולן”

הרשת שכבשה את הפסגה מגיעה לגולן: בית הספר התיכוןנופי גולןעובר להפעלה באמצעות רשתדרכאלחינוך


בית הספר התיכון בקצרין, “נופי גולן“, יעבור לניהול רשתדרכאלחינוך, שזכתה במכרז להפעלתו. הרשת מתכוונת להמשיך ולפתח את בית הספר, תוך טיפוח שיטות הוראה פדגוגיות חדשניות.

עם תום הליכי המכרז, שנערכו על ידי המועצה המקומית קצרין, ובהתאם להנחיית משרד החינוך למעבר בתי הספר המקיפים לרשתות ניהול, החל משנת הלימודים הקרובה, שתחל בספטמבר 2021, יעבור בית הספר לניהול רשת החינוךדרכא“.

דרכא נופי גולןימשיך להתנהל בשותפות המועצות, המקומית קצרין והאזורית גולן, רשתדרכאומלוויה ,יחד עם  צוות המורים והמנהלה שעבד עד כה בבית הספר.

רשתדרכא“, המתגאה במצוינות במדדים החברתיים של משרד החינוך, תשים דגש על מצוינות חינוכיתלימודיתמדעית, הישגים לימודיים גבוהים וחיבור לאקדמיה, תוך העמקת ערכים דמוקרטיים וחברתיים ותוך עידוד חדשנות, יזמות, קידום תהליכי הוראה חדשניים ופיתוח מקצועי לצוותי ההוראה. זאת ועוד, “דרכאתהיה שותפה לתכניות “”,הפועלות בבית הספר.

במעטפת החינוך החברתי, רשתדרכאדוגלת בחיזוק בני הנוער בגיל ההתבגרות ועידודם להשתתפות ביוזמות התנדבותיות בבית הספר ובקהילה שמחוצה לו. מתוך ראייה של המגוון החברתי של תלמידי בית הספר והרשת, “דרכאתקיים תכניות לעידוד ההתנדבות ותייצר אפשרויות ליוזמות בין הקהילות של תלמידי ומורידרכאבכל הארץ. מסגרת יחידת הבוגרים שלדרכאתתחיל בפיתוח תמונת העתיד של התלמידים בבית הספר כבר בכיתה יותלווה עד כיתה יב ואף בשנים הראשונות לאחר לימודיהם של הבוגרים, ככל שיהיה צורך.

רשת מובילה

דרכאהיא רשת בתי ספר תיכוניים, שהוקמה בתמיכת משרד החינוך ובעידודו, על מנת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאוחברתית במדינת ישראל, בדרכם להיות מוסדות חינוך מובילים, בתחום החינוך העליסודי. ברשתדרכא“, המונה 42 בתי ספר ומרכזי למידה, כל בתי הספר מובילים בשיעור הזכאות לבגרות; ציוני הרשת גבוהים גם במדדים הקשורים לטוהר הבחינות, מניעת נשירה ולימודי אנגלית, מתמטיקה ומדעים.

רשת בתי הספרדרכאכוללת בתי ספר מקהילות שונות בחברה הישראלית ופועלת לחיזוק המרקם החברתי במדינת ישראל. הרשת מלווה במועצה ציבורית, הכוללת אנשי רוח, חינוך ועשייה מובילים בחברה הישראלית.

מנכל רשתדרכא“, דר גיל פרג: “אנו מלאי הערכה לעבודה החינוכית המרשימה בבית הספרנופי גולןונפעל להמשיך ולקדם את תנופת המצוינות לאופקים חדשים של הצלחה, בכל המישורים. בימים אלה, אנו מצויים בעבודה משותפת עם המועצות, עם מנהלת בית הספר וצוותה המסור, על מנת להיערך לקידום היעדים השאפתניים שנקבע יחד, לטובת דור העתיד של הגולן“.

ראש המועצה המקומית קצרין ויורנופי גולן“, דימי אפרצב: הצטרפות רשת הניהולדרכאלבעלות על תיכוןנופי גולןמהווה את המשך הדרך החינוכית שהתגבשה בשנים האחרונות, תוך מתן דגש הוליסטי ונדבכי חינוך מעולים

ראש המועצה המקומית קצרין ויורנופי גולן“, דימי אפרצב: “כבר שנים, שהחינוך הגולני נמצא בראש טבלת החדשנות והמצוינות. בתי הספר היסודיים והעליסודיים שבמרחב קצרין והגולן מהווים בסיס חינוכי בעל ערכים בלתי מתפשרים, מעין רוח חדשה המבשרת על הדרך החדשה. הצטרפות רשת הניהולדרכאלבעלות על תיכוןנופי גולןמהווה את המשך הדרך החינוכית שהתגבשה בשנים האחרונות, תוך מתן דגש הוליסטי ונדבכי חינוך מעולים. אני מאחל הצלחה רבה לרשת ולבית הספר. המועצה המקומית קצרין והמועצה האזורית גולן ימשיכו ללוות את התיכון בכל ההיבטים, כמו שנעשה עד היום“.

סגן ראש המועצה האזורית גולן ומחזיק תיק החינוך, גל גפני: “חינוך איכותי הנו מנוע הצמיחה של המחר. תיכוןנופי גולןחרט על דגלו את הלמידה החדשנית והיזמות הפדגוגית ומתוך כך מוביל ופורץ דרך בתחומו, מוכיחים הפרסים הרבים בהם זכו הצוות ובית הספר. השותפות של שתי המועצות בבית הספר מהווה מכפיל כוח משמעותי בחינוך, בהפניית המשאבים ובחשיבה על ועם בית הספר. הכניסה של רשתדרכאמצעידה את בית הספר עוד שלב קדימה בדרכו החינוכית ואנו נצעד ונחזק את בית הספר בדרכו זו“.

מנהלת תיכוןנופי גולן“, דר הילי מרום: אני צופה כי תיכוןדרכא נופי גולןיהיה אבן שואבת לכל ילדי הגולן וכניסתה של רשתדרכאתקדם ותפתח את הפדגוגיה החדשנית ותעזור להפיץ את הבשורה החינוכית של בית הספר

מנהלת תיכוןנופי גולן“, דר הילי מרום: “בהתרגשות גדולה, נפתח את שנת הלימודים תשפב, תחת ניהולה של רשתדרכא‘. אני צופה כי תיכוןדרכא נופי גולןיהיה אבן שואבת לכל ילדי הגולן וכניסתה של רשתדרכאתקדם ותפתח את הפדגוגיה החדשנית ותעזור להפיץ את הבשורה החינוכית של בית הספר“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?