ברידג’ ברמת הגולן

קורס יסודות הברידג’ עומד לפני סיום. בינואר, נפתח את מועדון הברידג’ ונראה מה הלאה… פעם שיחקו גם בקצרין וגם ביישובים והיום יש לנו יותר זמן לתחביבים


שלום בלייר

בסוף אוקטובר, התחלנו את חוג “יסודות הברידג'”, שמתקיים ב”בית גיל הזהב”, בקצרין. 17 חברים מקצרין ומיישובי הגולן משתתפים בחוג. לחלקם, היכרות מוקדמת (אך רחוקה) עם המשחק. לרובם, זה חדש לחלוטין. חלק מהחבר’ה לא החזיק קלפים מעולם… הקורס יסתיים בתחילת ינואר.
דובבתי שלושה ממשתתפי חוג יסודות הברידג’, כדי להבין את הלך הרוחות ולתכנן את ההמשך:

דיוויד הירש, מאלרום, שיחק ברידג’ לפני שנים. רצה לחזור ולשחק, רואה בברידג’ כיוון שאפשר לפתח ולעסוק בו כתחביב. לדעתו, המדריך מעולה וגם ההנאה מהמשחק עצמו רבה. רואה עצמו ממשיך בחוג מתקדם יותר וגם ישמח להשתתף במועדון ברידג’

דיוויד הירש, מאלרום, שיחק ברידג’ לפני שנים. רצה לחזור ולשחק, רואה בברידג’ כיוון שאפשר לפתח ולעסוק בו כתחביב. לדעתו, המדריך מעולה וגם ההנאה מהמשחק עצמו רבה. רואה עצמו ממשיך בחוג מתקדם יותר וגם ישמח להשתתף במועדון ברידג’, כאשר יוקם. מקווה למצוא פרטנר מתאים אתו ניתן יהיה להמשיך ולשחק.
את פנחס טאובר, מקשת, סיקרן המשחק המאתגר הזה במשך שנים. בעבר, לא היה לו את הזמן הדרוש לפיתוח תחביבים, אך עכשיו הוא פנוי יותר ו”קפץ” על ההזדמנות, כשחוג כזה נפתח. מאוד נהנה מלימוד המשחק וזה גם מפגש חברתי נעים. האם ימשיך במשחק? בשלב זה לא יודע, תלוי בנסיבות.
מריס אורן, מקצרין, מכירה את המשחק מעברה בקנדה. במשפחתה, שיחקו ברידג’ וזה היה משמעותי עבורה. בעבר, עשתה קורס ברידג’ ושיחקה. החוג שפתחנו עונה על ציפיותיה והיא רואה עצמה ממשיכה.

מועדון ברידג’ – בינואר

עם הרוח הגבית הזאת, אנחנו ממשיכים. בינואר, נפתח את מועדון הברידג’, כנראה באותו מקום. כבר רכשנו את הציוד הדרוש להפעלת מועדון. המתנ”ס מעמיד לטובת העניין מועדון פעיל וחביב. השאלה: האם יהיו לנו שחקנים? ברמת הגולן, שיחקו את המשחק המדהים הזה, גם בקצרין וגם ביישובים. כולנו היינו אז צעירים ויפים (יפים נשארנו…) והיום יש לנו יותר זמן לתחביבים.
אני פונה לכל אותם החברים ששיחקו פעם ומעוניינים לחזור לשולחן: כתבו לי בווטס-אפ (0546700800) או במייל – blayer3@gmail.com. אפתח קבוצה בשם: “קהילת ברידג’ רמת הגולן” ושם אוכל לשמור על קשר עם כולם. ההשתתפות במועדון תהיה בתשלום סמלי, לכיבוד ושכירת המקום. כולם מוזמנים! גם כאלה ששיחקו פעם, גם אלה שסיימו את הקורס הנוכחי, גם אלה שרק מתחילים ורוצים להעמיק. הברידג’ נחשב לענף הספורט השלישי בארץ, אחרי כדורגל וכדורסל. אלפי שחקנים בעשרות מועדונים הפרושים בכל הארץ, מאילת ועד מבואות חרמון. מועדונים הרשומים בהתאגדות הברידג’ הישראלית מקיימים טורנירים מדי שבוע, או מדי יום (בחלק מהם), זוכים לניקוד מקומי וארצי (בתחרויות ארציות) ויש גם רבים שמשתתפים בתחרויות בין-לאומיות. ישראל נמצאת במקום גבוה על מדד ההצלחה בתחרויות הברידג’ בעולם. אינני מצפה שנגיע במהרה להיות מועדון חבר בהתאגדות, אך זאת התחלה. משם, אפשר להמשיך.

מועדון ברידג’ חברתי ייפתח בינואר. אחרי קורס היסודות, יתקיים (ככל הנראה) שלב ב’. בהמשך, ניתן יהיה לפתוח חוג שנתי של “משחק מודרך”, עם מדריך מקצועי. הכול, בהתאם לעניין שזה יצליח לעורר.
אנחנו בונים “קהילת ברידג'” ברמת הגולן!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?