אישה של קפה. ומילים

יש מי שאומר שעכשיו אני כבר לא אישה של קפה, אלא אישה של מילים. אני אומרת: אני עדיין אוהבת לשתות קפה וקפה ומילים לגמרי מתחברים. אגב, הייתם כבר בבית הקפה במארג מבואות חרמון, בצומת כח? רוצו


יש לי חבר טוב. כל פעם שהוא רואה אותי מעלה תמונה עם כוס קפה, או כותבת פוסט על קפה, הוא מיד שולח  לי הודעת ווטסאפ ואומר לי שאני צריכה להפסיק לכתוב על קפה ולהגיד שאני אישה של קפה. לדעתו, עכשיו אני צריכה לספר ולכתוב שאני אישה של מילים, כי זה מה שאני בעיקר עושה והאמת היא שאני מאוד אוהבת גם מילים. הוא חושב שכל עוד לא אתנתק מהחלק הזה של הקפה בחיי, לא אוכל לעבור לגמרי לשלב הבא.

אני מנסה לשכנע אותו שאני כבר המשכתי הלאה, אבל לא יכולה להתנתק לגמרי מכמעט עשור שלם של חיי, שהיו בו הרבה חוויות משמעותיות ועוצמתיות בחיים שלי, שהשפיעו על מי שהפכתי להיות וחוץ מזה, אני עדיין אוהבת לשתות קפה וקפה ומילים לגמרי מתחברים.

קפה פותח לבבות ומוציא מהנשמה גם מילים יפות. כל כך הרבה סיפורים שמעתי בקפה. רבים האנשים שפתחו בפני את לבם על כוס קפה ואולי בגלל זה, הפכתי את הקפה למשקה שהוא שיקוי קסמים בעבורי.

אפרופו מיליםאני גם מאוד אוהבת לכתוב בבתי קפה, עם כוס קפה הפוך, במקום הומה אנשים. תמיד יש לי שם השראה לכתיבה וחוץ מזה, איך אני יכולה להתנתק, אם כמעט כל שבוע אני שומעת מאיש, או אישה, או חבורה, מתי אני פותחת שוב קפה וכמה חבל שסגרתי.

כבר תכף יעברו שלוש שנים מאז ועדיין מתקשרים אליי אנשים שמופתעים שסגרתי ומצטערים על כך. אצל הרבה אנשים אני עדיין שמורה בטלפון כיעלי קפה“, אז בעצם גם לסביבה קשה לנתק אותי מהחיבור לקפה וזה לא באמת למשקה. זה הרבה מעבר לזה וזה בסדר מבחינתי  להיות עדיין מזוהה עם חלק מסיפור חיי, שהפך אותי לחובבת בתי קפה וכזאת שיודעת להבדיל בין קפה טוב לקפה רע, בין בריסטה מעולה לחובב.

מדובר בבית קפה מעוצב ונעים, שנמצא בתוך מבנה שמיועד לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. כשהגעתי לשם, התרגשת  לראות מקום מושקע וחדש שמייצרים בו אמנות ומוכרים אותה שם בגלריות מעוצבות. במקום יש גם בית קפה כיפי

רגעים של כיף

אני גם הפכתי לממליצה על מקומות טובים ואני מתרגשת מאנשים שמגשימים חלומות ופותחים מקומות יפים ומשמחים. אחד מהם, שהייתי בו לאחרונה, נמצא במארג מבואות חרמון, בצומת כח. מדובר בבית קפה מעוצב ונעים, שנמצא בתוך מבנה שמיועד לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. כשהגעתי לשם, התרגשתי לראות מקום מושקע וחדש שמייצרים בו אמנות ומוכרים אותה שם בגלריות מעוצבות. במקום יש גם בית קפה כיפי.

הלב שלי התרחב למראה המקום הכל כך יפה והמרגש הזה. כלי הקרמיקה המרשימים נמכרים במחירים שווים לכל כיס, יש גם סבונים, בגדי ילדים, מפות, אקססוריז לבית, חנות בגדים יד שנייה. בבית הקפהמנות נחמדות, מאפים טעימים וקפה טוב שמוגשים בכלים נאים. תרשמו לכם מקום שחייבים להגיע אליו לקניות וקפה: מארג מבואות חרמון. אני הייתי והתאהבתי, כי בתי קפה בשבילי הם לא רק מקום לשתות בו קפה, אלא מקום לעשות בו פסק זמן מהיוםיום, לנשום, להיפגש, לחגוג, לעבוד וליהנות מרגעים קטנים של כיף.

אז אם אתם שואלים מה אני עושה היום? אני כותבת תוכן לעסקים, כותבת כתבות עם סיפורים מעניינים על אנשים בעיתונים, ממליצה על מקומות יפים, כותבת גם כתבות תיירות ונהנית לשתות קפה, לפגוש אנשים ולספר עליהם. כי מילים, כמו קפה ואנשים, עושות לי טוב.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?