אופטימית ב”אופטימי” קצרין

אלכסנדרה דניאלה פומרנץ עלתה מארגנטינה ופה בקצרין הצליחה לממש את חלומה בעזרת המשפחה והחברים ופתחה לפני שבע שנים את חנות האופטיקה שלה. אהבה שהפכה לעסק


ספרי קצת על עצמך:
“אני אלכסנדרה דניאלה פומרנץ. עליתי לארץ מארגנטינה, בשנת 2002, ביחד עם המשפחה שלי. הגענו ישר לקצרין, בזכות שליחים מקצרין, אוראסיו ומוניקה פוליאק, אשר גרים בקצרין. הם אלו שגרמו לנו ולעוד משפחות מדרום אמריקה להגיע לקצרין. עד היום, הם חברים טובים שלנו.
“הגעתי לארץ עם בעלי ויקטור והילדים, יונתן שהיה בן שנה ומתיאס, שהיה בן שש. ההורים שלי וכל המשפחה הגיעו גם כן ומאז, כולנו מתגוררים בקצרין”.

איך הגעת לתחום האופטיקה, מה משך אותך לתחום?
“בארגנטינה, למדתי אופטיקה באוניברסיטה. עבדתי שם במקצוע, עד שהגענו לארץ. אני אוהבת את תחום האופטיקה. אוהבת להכין את המשקף עצמו ולחתוך את העדשות. בעבר, עשינו הכול בידיים ולא במכונות. יש לי את הידע והניסיון, כולל הטיפול והתיקון של הפרטים הקטנים, כמו השלמת הברגים במשקפיים. אני נהנית מזה. בנוסף, תמיד אהבתי לתת שירות לאנשים ולהיות בחזית מול הלקוחות”.

מתי פתחת את העסק? איך זה להית עצמאית בתחום בגולן?
“במהלך השנים ולאחר שהגעתי לארץ, עבדתי בכל מיני עבודות שונות ומזדמנות. בעלי והמשפחה ניסו לדחוף אותי לממש את הפוטנציאל שלי בצורה הטובה ביותר. כולם ידעו שאופטיקה זה התחום שלי ולשם פניתי. כל המשפחה עזרה לי וכך גם החברים ולפני שבע שנים, פתחתי את חנות האופטיקה שלי.
“להיות בעל עסק בגולן זה משהו מיוחד. יש אווירה משפחתית, מכירים את כולם ואני אוהבת את זה. אני לא מרגישה שזו עבודה, אני מרגישה שאני עושה את מה שאוהבת”.

האם אתם מבצעים בדיקת ראייה?
“מבחינתי, איכות הבדיקה היא הדבר החשוב ביותר. יש אצלנו אופטומטריסטית מוסמכת, שמבצעת את כל הבדיקות ברמה הגבוהה ביותר וניתן לפנות אלינו בכל שאלה בנושא ראייה ועיניים. בנוסף, אני עובדת עם קופות החולים ‘לאומית’ ו’מכבי’ ונותנת בעצם את כל השירות, כולל בדיקות מקיפות ומקצועיות.
“למבוגרים, אני ממליצה לעשות בדיקה כל שנה ולילדים, כדאי לעשות בדיקה כבר בכיתה א’, בעיקר אם להורים יש משקפיים. בדיקות כלליות מבוצעות גם בטיפת חלב, שמפנים אם יש צורך.
“ההמלצה לגבי ילדים היא לעקוב באופן קבוע. לעתים, יש צורך ליותר מבדיקה פעם בשנה, שכן המספר אצלם גדל מהר יותר. מומלץ ללכת לבדיקה גם אצל רופא עיניים.
יש מצבים שבהם האופטומטריסטית מבחינה בבעיה מסוימת והיא מפנה לבדיקה אצל רופא עיניים”.

לכיוון הנוחות

מהם החידושים האחרונים בעדשות?
“בעקבות הצפייה המוגברת במסכים, נוצר צורך לציפוי אנטירפלקס Blue cut. הציפוי למעשה מפחית את הקרינה ב-80% וזה מאוד חשוב למי שמרבה לעבוד עם מסכים ופלאפונים. עדשה מסוג זה מומלצת למי שמרבה לעבוד מול מסכים, גם אם אין לו בעיית ראייה.
“עדשות המולטיפוקל, שהן למעשה עדשות שמשלבות תיקון ראייה לרחוק ולקרוב, גם הן התחדשו והשתפרו. הטכנולוגיה חדשה ומשופרת ומקלה על ההתרגלות של העין למשקפיים.
“קיימות בשוק עדשות מגע חדשות, שמתאימות לאנשים שמשקפיים רגילים לא מצליחים לעזור בתיקון הראייה שלהם, כמו במקרה של צילינדר גבוה מאוד. העדשה היא רכה וההתרגלות קלה”.

האם צריך להרכיב משקפי שמש גם בחורף?
“צריך להרכיב משקפי שמש כל השנה. המומחים ממליצים על משקפי שמש פולארויד כל השנה. זה מסנן קרני UV ומגן על העיניים”.

מהם הטרנדים החמים במסגרות?
“היום, המשקפיים העגולים מאוד אופנתיים וחומר הגלם הוא לרוב ממתכת קלה מאוד. הכול הולך לכיוון הנוחות, הקלילות והגמישות. לילדים, יש מבחר של מסגרות גמישות”.

מהם החידושים בחנות?
“יש לנו מחלקת ילדים חדשה, הכול בגובה העיניים של הילדים, על מנת שיוכלו לבחור לבד את המסגרות. המקום מאוד נעים ומזמין וכאשר הילדים רגועים, מציירים ומשחקים, הם מוכנים יותר בקלות לגשת לבדיקת ראייה”.

האם יש לך טיפים למרכיבי המשקפיים?
“בעיות אפשריות במשקפיים הן עיוות ולכלוך של העדשה. על מנת למנוע עיוות, מומלץ להסיר את המשקפיים עם שתי הידיים. מבחינת הניקיון של העדשה, הציפויים החדשים של העדשות מאוד טובים ואיכותיים, אך העדשה מתלכלכת יותר מהר. הניקוי הטוב ביותר לניקוי העדשה הוא שימוש במים וסבון”.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?