חקלאות, טעמים וריחות בצומת וואסט

חגיגה של טעמים וריחות, הכול תוצרת הגולן, הייתה ביום שישי שעבר, במתחם וואסט. מנהל המרכז הקהילתי, שרון פז אגאי: “הקרבה לאנשי הגולן, לחקלאים ולבעלי הדוכנים מחממת את הלב ומרגשת”


כתבה: יערה ביאדלגין

ביום שישי האחרון, הפך מתחם וואסט לחגיגה אמתית של חקלאות, טעמים וריחות. זאת, במסגרת חגיגות ה-50 לחידוש ההתיישבות היהודית בגולן. יותר מ-400 איש נהנו משלל פעילויות במתחם. את האירוע הפיקו בשיתוף פעולה החברה הכלכלית של הגולן ומחלקת התרבות של המרכז הקהילתי, יחד עם רונית אוחנה, מ”פאוזה – בית הפקות”.

האירוע, שמהווה יום שיא מבחינת העשייה של מחלקת התרבות, קירב את החקלאים והרוכלים אל הקהילה הגולנית ולמעשה, נתן להם במה להציג את מרכולתם, במקום מרכזי ובאווירה הכיפית של שישי אחר הצהריים, בצפון רמת הגולן.

הילדים נהנו משלל פעילויות של “קוביות” על הדשא העליון – משחקים נוסטלגיים מעץ, מהאומגה המטריפה וקיר הטיפוס של חברת “שבילים” ומג’ימבורי, שנפתח במיוחד לקטנטנים. בחלקו התחתון של המתחם, שוק האיכרים התמלא בדוכנים של אוכל, דוכני פירות וירקות, במכירה ישירה מהחקלאי לצרכן. פרחים, קוסמטיקה טבעית, דבש, שמן זית, שייקים נפלאים וטעימות יין של יקב “רמתא”, מרמת מגשימים.

מנהל המרכז הקהילתי, שרון פז אגאי, אמר: “אנו רואים חשיבות גדולה בשותפות עם הגורמים השונים במועצה והפקת אירועים יחד למען הקהילה. הקרבה לאנשי הגולן, לחקלאים ולבעלי הדוכנים מחממת את הלב ומרגשת”.

על הבמה המרכזית, כחלק ממגמת מחלקת התרבות להעצים יצירה מקומית, הופיע אנוש צוברי עם ארבעה שירים מקוריים, שריגשו את הקהל במקום. לאחר מכן, עלתה להקת “ריטלין”, לשעה וחצי של מוזיקה משובחת ומקפיצה, שכולנו מכירים, בביצועים שעושים חשק לזוז.

מנהלת מחלקת התרבות, גליה מצא: ” הו אחד מאירועי השיא של המחלקה לאורך השנה. אחת הזכויות הגדולות שנפלו בחלקנו היא לייצר אירועי תוכן איכותיים ואמתיים, שמדברים לכל הגילאים ולכל המשפחה. משמח לראות רבים מהציבור הדתי ומדרום הגולן, שהצפינו לקחת חלק באירוע הזה ולהשתתף בחוויה של כל החושים.

“ההופעה של אנוש, בן הגולן, ממחישה כמה הקשר שלנו עם יוצרי הגולן הוא מחויב ועמוק ואני מברכת על כל הופעה וחשיפה, במסגרת האירועים שלנו, ליוצרים ויצירה מקומית. אני רוצה להגיד תודה רבה לכל השותפים והעוסקים במלאכה, רונית אוחנה מ’פאוזה בית הפקות’, עדי פיאדה, מהחברה הכלכלית וכמובן כל העסקים במתחם וואסט ובעלי הדוכנים, שנתנו ברוחב לב ובלעדיהם לא היה מתאפשר אירוע איכותי כל כך”.

עדי פיאדה, מנהלת תחום שיווק אתרי תיירות גולן, של החברה הכלכלית, הוסיפה: “אני מודה לקהילת הגולן, שיצאה מהבית, על אף החום הכבד והגיעה לחגוג אתנו ולבעלי הדוכנים, שהגיעו עם התוצרת הגולנית המשובחת. האירוע הבא שיתקיים במרכז התיירות וואסט, יהיה שיתוף פעולה של החברה הכלכלית עם מרכז ‘עיינות’, של המרכז הקהילתי, בו נערוך קבלת שבת גולנית, לצד הפנינג משמח. אני מבטיחה שיהיה מרענן…”.

צילום: אמיר בוכניק

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?