כעיטורים בשמלת כלה

הימים השמשיים של החורף נותנים את הטבע במלוא גווניו. כרמליות, כלניות, פרגים, נוריות, שקדיות, הדרים. בימים כאלה, גם אני פורחת. שמח בלב


אני אוהבת את הימים האלה בחורף, שהאדמה רוויה מהגשם והכול ירוק מסביב. השמש זורחת, השמים כחולים ובכל מקום שאני נוסעת, כרמליות נאות צובעות את האדמה בסגול, כלניות, פרגים ונוריות נותנות את כתמי האדום, שאני כל כך אוהבת, שמשתלבים כל כך יפה בירוק וחרציות צהובות פורחות ומוסיפות אור צהוב ויפה. השקדיות היפות נותנות גוון רומנטי לאווירה, כעיטורים בשמלת כלה.

בגינות ביישוב ובמטעים, על הדרך, עצי הדר נותנים שפע של פרי כתום וצהוב. אלו הימים שבהם גם אני פורחת. מצב רוחי טוב ואני מרגישה שמחה. צבעים עושים לי שמח בלב ושמש מחממת את לבי והאמת, כשאני חושבת על זה, לא  צריך להתאמץ יותר מדי כדי לשמח אותי. יום יפה לטיול, זריחות שקיעות וים סוער, או שקט, עושים לי שמח בלב. שיטוט בשוק צבעוני, כוס קפה במקום נחמד, לפעמים, גם מיץ תפוזים סחוט, כוסית יין משובח, ליקר של פרי שנעשה טוב, קוביית שוקולד ממולא קרם תות וגם שוקולד בוטיק מושקע. פירות קיץ, או חורף, במגש מעוצב, גם הם עושים אותי שמחה

מילה טובה, מחמאה, ספר טוב לשקוע בו, סרט עם סוף טוב, ספר של השראה, תפילת הודיה. הילדים שלי, האיש והמשפחה שיצרתי משמחים אותי. חיוך שלהם, כל שלב בחיים שלהם, התקדמות, הצלחותמשמחים. חיבוקים, אהבה וחוויות וטיולים משותפים. להתכרבל אתם יחד במיטה בשבת, לקשקש על כוס קפה במטבח, להכין להם אוכל שהם אוהבים, לראות שטוב להם והם בריאים ומחייכים, זה ממש משמח אותי. כשההורים שלי מפנקים אותי, כאילו אני עדיין הילדה הקטנה שלהם, זה משמח אותי. לראות אותם במצב רוח טוב ובריאים, זו שמחה. אלבומים משפחתיים, חיבוקים, דאגה, מפגן אהבה, מתנה קטנה, הפתעה. הופעה של זמר, או זמרת, שאני אוהבת ולשיר יחד אתם בקול גדול, עושה לי שמח בלב.

חתונות משמחות אותי. גם דמעה של התרגשות בחופה יש בה הרבה שמחה. לידות, ימי הולדת, מפגשים, חגיגות. אני שמחה מארוחה טובה, או מפלאפל בדוכן רחוב, גם חומוס עם פיתה וחמוצים משמח, כשהוא בעיתוי ובזמן הנכון

המון סיבות לשמוח

חתונות משמחות אותי. גם דמעה של התרגשות בחופה יש בה הרבה שמחה. לידות, ימי הולדת, מפגשים, חגיגות. אני שמחה מארוחה טובה, או מפלאפל בדוכן רחוב, גם חומוס עם פיתה וחמוצים משמח, כשהוא בעיתוי ובזמן הנכון. קינוח מתוק, מלא בתותים וקצפת, סופלה שוקולד נוזלי. אני שמחה להיזכר באירועים נחמדים מהילדות, שמחה לפגוש חברי ילדות וקרובי משפחה שהרבה זמן לא ראיתי, שמחה לקבל מכתב אהבה, או תמונה, או שיר, זר פרחים, מאנשים שאוהבים אותי.

שיחת טלפון ממישהו שמזמן לא שמעתי. אני שמחה לקבל בשורה טובה, שמחה לשמוע שעשיתי משהו טוב למישהו, שמחה שאנשים אוהבים את מה שאני עושה וכותבת. שמחה להצליח, שמחה ליצור, לכתוב, שמחה להקשיב, לעזור, לעודד. אני שמחה ממפגשים עם אנשים מעניינים, שמחה להכיר מקומות חדשים, לטעום, להריח, להתנסות, לחוות. אני שמחה כשאני מוצאת מהר חנייה במקום הומה, שמחה כשאין תור בדואר, או בסופר, שמחה לקנות שמלה יפה, שמחה כשחבילה הגיע לפני הזמן. שמחה כשהעוגה יוצאת מוצלחת.

מסתבר שאני שמחה מהרבה דברים, אבל הכי אני שמחה כשאהוביי ומשפחתי בריאים, שמחים ומצליחים, אהואני שמחה כשחלומות מתגשמים וקורים לי דברים טובים בחיים.

ערב ראש חודש אדר שמח, יום המשפחה ויום אהבה התקבצו יחד והלוואי שנדע תמיד למצוא את רגעי השמחה ולשמוח בהם באמת, בשמחה אמתית, פשוטה, מהלב.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?