תחזית אסטרולוגית שבועית 30.12.2022-5.1.2023

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן אינטנסיבי ועמוס. אתם עובדים יותר מידי קשה, אבל נהנים לא לבלות יותר מידי זמן בבית. ענייני המשפחה מייגעים אתכם ואתם מעדיפים להיות במשרד. הפתרון האמיתי אינו טמון בבריחה מתמדת. אם יש לכם עניין אמיתי לפתור בעיות וקשיים, צריך למצוא דרך אחרת. עדיין מרחפת עליכם הצלחה שהיא תולדה של התרחשות ממוזלת שחוויתם. מהרו לנצל את הברכה שהיא מזמנת לכם.

רביעי עד שבת: הדחיות והתירוצים שלכם נמאסו על כמה אנשים בסביבה אשר מאשימים אתכם בחוסר יוזמה ואפילו עצלנות. הנטייה שלכם בימים אלה היא באמת לעשות את המינימום האפשרי  וללכת עם זה עד הסוף. נסו לא להיכנס לעימותים על הרקע הזה. אף אחד לא צריך לעשות במקומכם את העבודה. עוברת עליכם תקופה של חוויות והתנסויות מרגשות. נסו לשומרן בסוד, גם אם בא לכם לחלוק בהן.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן בו תתעוררו בבקרים בהרגשה שמשהו חדש עומד להתרחש בחיים שלכם וטוב שכך. צפויה הכרות חדשה ומסעירה שתשפיע עליכם רבות אולם הדבר תלוי ברובו- בכם. יש לכם הרבה הזדמנויות אך לעיתים אתם חוסמים את הדברים בגלל חוסר יכולת להיפתח. ייתכן כי הדבר נובע מניסיונות בלתי מוצלחים בעבר. השאירו את העבר מאחור!

רביעי עד שבת: זה פרק זמן טוב בו צפויה לכם הצלחה בעבודה ויתכן כי יגיעו אליכם הצעות מפתות מהמתחרים. זה פרק זמן מתאים לבטא את עצמכם ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים ללא כחל וסרק, גם לאנשים שנראים לכם קצת מאיימים. ממד האסרטיביות בחייכם זקוק לחיזוק. זה הזמן לעבוד על זה. אדם זר, ייתכן מחו”ל, יעזור לכם להשתחרר מדאגותיכם.


ראשון עד שלישי: זה לא בדיוק הטיימינג הכי-הכי שלכם אבל אם תשמרו על פרופיל נמוך תגלו שהמצב כלל לא נורא. בתחום העסקים – אתם מאוכזבים מהשקט היחסי ולא ברור לכם מה עומד לקרות. צפויות להתקבל חדשות טובות, אולם זה לא מספיק לכם. למרות הדאגה שאתם חשים, שמרו על אופטימיות זהירה ואל תסיקו מסקנות על סמך פרק זמן כה קצר.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן שיתפתח בצורה חיובית. יום רביעי יהיה שקט בעיקרו עד הצהריים, אבל לקראת יום חמישי יהיה מי שיציע לכם הצעה עסקית מעניינת. העניין בהחלט שווה בדיקה. אם תגלו מעט יוזמה, צפויה לכם פגישה בעלת פוטנציאל ורוד. בתחום החברתי נראה כי תמצאו את עצמכם מנסים לגלות אם למישהו מהחברים שלכם יש מניעים נסתרים.


ראשון עד שלישי: אתם תוהים בנוגע למה שנראה כמו מסר רומנטי אך ייתכן כי אינו כזה. אם תנסו לברר, לא תקבלו תשובה ברורה. אין טעם להאשים בבלגנים שלכם את האנשים האחרים המעורבים. בסך הכל ישנם דברים שאף אחד אחר מלבדכם לא יכול לבצע. אם אתם חשים תקועים בפרשיה רגשית, כדאי שתדעו כי דברים הקשורים בכסף משפיעים על העניין.

רביעי עד שבת: דרושה לכם אתנחתא מהעבודה, בגלל מתח שהצטבר בתקופה האחרונה. ההזדמנות לכך לא תתרחש בימים הקרובים. בזוגיות הגעתם למצב סטטי ויציב שגורם לכם להירגע. מישהו בעבודה מחמיא לכם אולם אתם לא מסתפקים במילים יפות אלא דורשים הכרה במעמדכם וקידום מקצועי. עליכם להתאזר בסבלנות. אם אתם ניצבים בפני פרידה, הרי שצפויה לכם ידידות חדשה ומוצלחת יותר מזו הקודמת.


ראשון עד שלישי: אתם במצב רוח טוב במיוחד. בני הזוג תומכים בכם ואתם מרגישים ביטחון במערכת. האינטימיות מגיעה לשיאים חדשים. חבל שאתם צריכים גם לעבוד, הכי מתאים היה לכם לבלות את כל הימים הללו בטיולים או בבילויים. לפנויים: הקדישו זמן לרומנטיקה ולחיזורים. על מנת להצליח ולהתקדם, תצטרכו לטפל תחילה במצוקותיו של אדם הזקוק לעזרתכם.

רביעי עד שבת: למרות שאתם במצב רוח רגשני במיוחד, אתם נוטים לשחק אותה קשוחים כדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים. כמעט את הכל ניתן לרפא ולפתור באמצעות אהבה. למה שלא תנסו להראות קצת יותר מה קורה אצלכם בלב, במיוחד לאלה הקרובים אליכם וזקוקים לתשומת ליבכם? גלו אופטימיות בקשר לעתיד. טיפוס צבוע לוחש רכילויות שקריות, הוא אינו חף מאינטרסים אישיים.


ראשון עד שלישי: אתם מגלים בגרות בלתי רגילה ומגיבים במתינות על מצבים מתסכלים במיוחד. מאבקי כוח עם אנשים קרובים לכם, יותירו אתכם עייפים ומותשים נפשית. בנוסף, אירועים משונים קורים עכשיו. אתם מקבלים מסרים מבלבלים מכמה כיוונים שונים. מישהו מבטיח לכם הבטחות מעניינות שנראות על פניו בעלות פוטנציאל. אורח יעניק לכם עצה מועילה או יבשר בשורה משמחת.

רביעי עד שבת: נראה כי צפויות התפתחויות חיוביות בעבודה. אתם עשויים לקבל הצעה שתקסום לכם מאוד ולא רק מבחינה כלכלית. הפעילו שיקול דעת. קשר בעייתי עשוי להגיע לסיומו. למרות שברור לכם שזהו צעד שכדאי לעשות, עלולה להיגרם לכם עוגמת נפש. תחושת התסכול תחלוף בקרוב עם כניסה של מערכת יחסים חדשה לתוך חייכם. הגורמים אשר ישפיעו עתה על חייכם הם –  טיולים, נסיעות, נופשים ופגישות הרחק מן הבית.


ראשון עד שלישי: יש לכם תוכניות למכביר אולם חלקן הגדול לא יתרחש בגלל תקלות ואי הבנות. מצב חדש ‘יטרוף את כל הקלפים’ וידרוש מכם היערכות מחודשת. מי שנמצא במערכת זוגית מוזמן לבדוק מה קורה אצל בן/ת הזוג על מנת למנוע אי נעימות בגלל מידע שעלול להכניס אלמנט של חוסר אמון. דאגות וחרדות המדירות שינה מעיניכם, תתבררנה כלא מוצדקות.

רביעי עד שבת: יש לכם תפיסה מהירה ואינטליגנציה גבוהה ולעיתים קרובות אתם משתמשים בתכונות אלה כדי לפתור בעיות בחיים האישיים וכמובן- גם בעבודה, מה שמקנה לכם נקודות זכות בקרב אנשים קרובים לכם. אתם שקועים עד לצווארכם בעניינים הקשורים לכסף. רעיון יצירתי במיוחד יעזור לכם לצאת מהתסבוכת. אדם דו-פרצופי עלול לחצוץ ביניכם לבין ההצלחה, הגיע הזמן שתתפקחו.


ראשון עד שלישי: השבוע רק התחיל ואתם כבר עייפים. העומס בעבודה גדול ושעות העבודה המתמשכות גורמות לכם לחוש כאילו אינכם יכולים להמשיך. הבעיה נעוצה בעיקר בעובדה שאתם דואגים ליתר מידי דברים בבת אחד וזה גורם לכם לעייפות נפשית. צאו לבלות. מצב הרוח ישתפר בהתאם. אתם נוגעים בנימי נפשו של אדם שאינו נוהג להיפתח. נראה כי מצאתם את המפתח למנעול נשמתו.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן רגשי. קשה לכם להתגבר על פרצי רגשות שמוצאים ביטוי על פני השטח בצורה מוזרה במקצת. יתכנו פרצי מצב רוח ותוקפנות. מומלץ שתנסו להירגע ולפעול מתוך שיקול דעת וגם להרגיע את הסביבה שמגיבה אליכם, גם כן בעצבנות לא מעטה. אם תנסו תמצאו תמיכה בחיק המשפחה. צפויה לכם הצלחה חלומית הודות להתערבותו של גורם חיצוני כלשהו.


ראשון עד שלישי: ההחלטה לשפר את המצב החברתי והפעולות שנקטתם בתחום זה, מתחילות לשאת פרי. אתם מרגישים במרכז העניינים ונהנים מכל רגע. זה פרק זמן בו תגלו שמתעורר בכם חשק לנסיעות ולטיולים. נצלו את שעות הערב של יום שלישי לתכנון הימים הבאים. פנויים ופנויות- אתם עלולים להתאהב מבלי שתרגישו. שימו לב, לא כדאי להיסחף מהר מידי.

רביעי עד שבת: אתם מתעוררים בבקרים עם דחף חזק להסתער על כל המשימות שהצבתם לעצמכם ולכבוש את העולם כולו. האמת היא שהגיע הזמן לשינויים מרחיק לכת. מאוד חשוב שלא תנהגו בפזיזות אלא מתוך שיקול דעת, למרות שאתם לחוצים במידה מסוימת ובא לכם לפעול במיידי לפני שתשנו שוב את דעתכם. בשורה מרנינה הקשורה בבני המשפחה, תקפיץ למרומים את מצב רוחכם.


ראשון עד שלישי: הגישה החיובית שלכם פותחת לפניכם הרבה דלתות שקודם היו חסומות. אתם מהמרים על צעד נועז שעד עתה נרתעתם מפניו. נראה כי המזל איתכם ככל שאתם מעלים את רף הסיכונים. גם בעבודה וגם בתחום החברתי מסתמנת עליה בפופולאריות. צפויות הכרויות חדשות ומבטיחות. מצב הרוח המרומם עלול לגרום לכם לבזבז יותר כספים ממה שאתם עושים בדרך כלל ועליכם להימנע מפזרנות מיותרת.

רביעי עד שבת: פגישה שקבעתם לפרק זמן זה גורמת לכם חרדות עוד לפני שהתרחשה. נראה לכם שהמחיר הרגשי שאתם משלמים- גבוה מידי. הצדק עמכם! נסו לחלוק את האחריות על נושא מטריד, עם עוד כמה אנשים שנמצאים בתמונה אך מעדיפים להתחמק ברגעים הכי קשים. קחו את העניינים ביתר קלות. אם התכוונתם לפתוח עסק חדש, קחו בחשבון כי לא מעט מתחרים משפיעים על הסיפור הזה.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מוצלח לקבלת החלטות, למרות שאתם מתחמקים מהצעה שממתינה לכם מזה זמן רב. מצב הרוח שלכם צפוי להשתפר בעקבות שיחת טלפון מעניינת. צפוי לכם בילוי מרתק עם חברים. במקום הבילוי תהיה לכם הזדמנות להתבלט ולהרשים כמה מכרים חדשים. ההיבט ההרמוני שנפתח ברקיע, עשוי לרמוז על הצלחות אצל אלה מכם העוסקים בסיעוד.

רביעי עד שבת: במקום בו אחרים מתוסכלים- אתם מאותגרים. כשהדברים מתנהלים לפי תוכנית הקבועה מראש, אתם מרגישים רגועים ושהכול תחת שליטה. זה פרק זמן מתאים לחגיגה בחיק המשפחה. כדאי להשקיע מעט יותר מהמקובל ולתת תשומת לב למישהו שבשמו מופיעה האות י’. גם המופנמים שביניכם יחוו אנרגיה מוחצנית וסוערת. אל תהססו לחפש את הנפש התאומה שלכם.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן נחמד ומרגש. אתם נראים טוב ומרגישים מצוין. בתחום הרומנטי צפויה התפתחות חיובית. שיחת טלפון שכבר חשבתם שלא תגיע- תפתיע. יציאה לבילוי קצר תתארך ובמהלכה תקבלו מהאנשים שיהיו במקום, מידע חשוב. מפגש עם מישהו שנוסע לחו”ל יניב פירות. שמרו על זרימת האנרגיות החיוביות. העיתוי בשל לעסקות בנוסח של המרת ישן בחדש. במקביל, כדאי שתצטיידו בברכתו של בעל המאה.

רביעי עד שבת: אתם חשים מתח פנימי הפוגם ביכולת שלכם לתפקד ביעילות בעולם החיצוני. התחייבויות רבות עומדות לפניכם עכשיו ואם אתם מרגישים שאתם לא יודעים איפה להתחיל- עדיף שתעשו רשימה עם סדר עדיפויות ברור. לקראת חלקו השני של פרק זמן זה, צפויה ירידה בלחצים. בערבים, צפויה לכם פגישה מרתקת. נראה כי אתם מפרגנים לאדם שלא מוכן לקחת אחריות. אם זה מה שקורה, תצטרכו להשלים עם התוצאות.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?