שלומי בן נון – מנכ”ל חדש למכללה האקדמית צפת

עם כניסתו לתפקיד, אמר בן נון: “אני מאמין גדול בשיתופי פעולה ואפעל להרחיבם”. בן נון מחליף בתפקיד את שמואל הר נוי, שסיים 10שנות כהונה


יוני לובלינר

שלומי בן נון מונה לתפקיד מנכ”ל המכללה האקדמית צפת. בן נון, המאמין בחשיבות הנגשת ההשכלה הגבוהה לתושבי הגליל, יפעל יחד עם הנהלת המכללה להגדיל את מספרם של מסלולי הלימוד לתואר ראשון ושני, יזום פרויקטים לעידוד הגעתם של סטודנטים ממרכז הארץ ללמוד במכללה וירחיב את הפעילות החברתית והתרבותית של סטודנטים בקהילה.

שלומי בן נון, תושב טבעון, מגיע לצפת לאחר 26 שנות שירות במגוון תפקידים במערך הטכנולוגי והמבצעי בחיל האוויר וכמפקד בית ספר במכללה הטכנולוגית של החיִל בחיפה. עם שחרורו מצה”ל, ניהל את המרכז הקדם-אקדמי במכללה האקדמית עמק יזרעאל. בן נון הוא בוגר תארים שניים מאוניברסיטת חיפה ומאוניברסיטת בר אילן ובוגר “תכנית מנדל למנהיגות”, ב”מכון מנדל”.

בן נון: “הגעתי לצפת מתוך אהבה גדולה לנופי הצפון ולתושבי הגליל. חלק משמעותי מתקופת שירותי בחיל האוויר עשיתי בצפון, כולל מגורים בעיר. הצטרפתי למכללה האקדמית צפת, הנמצאת בתנופת  פיתוח ועשייה כבירים. במהלך שנת הלימודים תשפ”א, מתוכננת להסתיים בניית פרויקט הקמת ‘מרכז לגסי הריטג’ להוראה רפואית’, במתחם ‘בית בוסל’. מרכז ההוראה ישדרג משמעותית את התשתיות האקדמיות העתידות להרחיב את שיתופי הפעולה עם הקהילה וגופי מחקר ולמידה נוספים. בפרויקט, בעלות של למעלה ממאה מיליון ש”ח, ישולבו טכנולוגיות מהמובילות בארץ בתחומן והוא ישמש מוקד למידה לכל האזור.

“בהחלטה אסטרטגית, החליטה הנהלת המכללה, להעמיד לשימוש הסטודנטים בני הגליל תשתיות אקדמיות בסטנדרט הגבוה ביותר. יש בזה אמירה ברורה לכך שהבוחרים ללמוד במכללה האקדמית צפת, ילמדו בסביבת לימודים אקדמית הזהה לזו הקיימת במרכז הארץ. אנו בתהליכי אישור מתקדמים מול המל”ג להוספת מסלולי לימוד נוספים לתואר שני וכן חוגים נוספים וייחודיים לתואר ראשון, בתחום האופטומטריה, ריפוי בעיסוק ועוד.

בן נון: “במהלך שנת הלימודים תשפ”א, מתוכננת להסתיים בניית פרויקט הקמת ‘מרכז לגסי הריטג’ להוראה רפואית’, במתחם ‘בית בוסל’. מרכז ההוראה ישדרג משמעותית את התשתיות האקדמיות”

“מפגישותיי עם אנשי הסגל של המכללה, התרשמתי ממחויבותם הרבה למכללה. רבים מהם רואים במכללה יותר ממקום עבודה – בית. גם סגל המרצים המקצועי, המעניק יחס אישי לסטודנטים, מאמין בחשיבות של הנגשת ההשכלה הגבוהה לתושבי הגליל. אנו עדים לכך שיותר ויותר סטודנטים מרחבי בארץ בוחרים ללמוד בצפת, בגלל האקדמיה והאווירה. בכוונתנו לעודד עוד ועוד סטודנטים להגיע ללמוד בגליל.

“אני מאמין שנמשיך בשיתופי פעולה עם הקהילות בצפת ובגליל. כבר היום, ישנה פעילות ענפה עם התושבים ושערי המכללה פתוחים למיזמים חינוכיים ותרבותיים חדשים. אני מאמין גדול בשיתופי פעולה ואפעל להרחיב אותם. הייתי שמח למיזמים עם האוכלוסייה החרדית, יש לנו לא מעט לתרום לכך ולעשות יחד”.

שלומי בן נון מחליף כמנכ”ל המכללה את שמואל הר נוי, שסיים את כהונתו אחרי 10 שנים בתפקיד.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?