רשת ביטחון עליונה

סגן יגדל במועצה האזורית גולן, למד במכינת עלי ויסיים בקרוב את קורס הטיס. חיל האוויר, לדעתו, הוא סמל לרשת ביטחון עליונה, שמשרה ביטחון והגנה


סגן י‘, בן 23, גדל במועצה האזורית גולן והיום הוא גר במועצה האזורית שומרון, עם אשתו. יהתחתן עם אשתו בספטמבר, בזמן הסגר השני. יואשתו הכירו באמצע שלב ההשכלה בקורס, דרך אח שלה, חבר טוב של י‘, שלמד אתו בתיכון, היה אתו במכינה ונמצא בקורס מתחתיו. לאחר כמה חודשים של זוגיות, התארסו והחליטו להתחתן. לקראת התאריך של החתונה, הם הבינו שהולך להתקיים סגר שני והחליטו להקדים את החתונה ולעשות אותה עם כמה שיותר אנשים. אשתו של יעשתה שירות לאומי בקומונה שלבני עקיבא“.

יהוא בכור לשמונה אחים. בנוסף, יש ליאח מאומץ שהמשפחה אימצה, כשהיה בן 18. אמו, בת 44, היא מורה למדעים בחטיבת ביניים, אביו, בן 43, הוא חבר הנהלה באולפנה. יאוהב לשחק כדורסל, לרוץ ולטייל. למד בישיבה תיכונית, הרחיב מגמת פיזיקה והדריך בתנועת נוער במשך שנתיים. יהיה במכינת עלי, במשך שנה וחצי, פיתח שם קשר מיוחד, אישי ורציף עם הרבנים והיה זה ראש המכינה, אלי סדן, שחיתן אותו עם אשתו.
מגיל קטן, יראה את עצמו בתפקיד מפתח בצבא, אך הוא לא כיוון לקורס טיס, בגלל שהשירות הזה לא היה בשיח ביישוב שלו. לרוב, היה שיח שדוחף מאוד ללכת לסיירות מובחרות. הוא בכל זאת הגיע לקורס, בגלל שקיבל את הזימונים למיונים, התחיל לעבור את השלבים והבין שהוא טוב ושיש לו את המיומנויות הנדרשות. קו מנחה שהחזיק אותו כל הקורס ובעיקר אמר לו לבחור להגיע אליו זה שהוא האמין שאם הצבא הכווין אותו להגיע לשם, הוא כנראה מתאים וזה הייעוד שלו בחיים.

דעתו על הקורס מבחינה חברתית היא שצריך להגיע עם חוסן וחוסר תלותיות בחברה. אנשים שנקשרים אליהם בקורס יכולים להפסיק השתתפות ברגע והקבוצות והדינמיקה בהן משתנות כל הזמן. קשה למצוא בקורס משהו יציב, אם אתה תלותי באנשים שסביבך. הוא כן מאמין שהדינמיקה בטייסת היא שונה ושזה יותר משפחתי מהחוויה בקורס.

למפגש מחא עם משפיעים, הוא מביא את ראש המכינה השני של עלי, הרב יגאל לוינשטיין, הוא בקשר מאוד חזק אתו ולדעתו, הוא מהווה דמות שהערכים שלה ליוו אותו לאורך כל הקורס.

דעתו על שילוב מיעוטים בקורס היא שרשמית הקורס מסתכל על ביצועים בלבד ולכן לא אמורה להיות אפליה על בסיס רקע של בן אדם. ברגעי קושי בקורס, הוא פנה בעיקר לחברים בבית ולהורים. הוא מסכם שלוש שנים בקורס כמאתגרות. הקורס לדעתו בונה את האישיות בצורה מאוד יסודית, טובה ומקצועית. הוא מרגיש שהקורס יוצר תשתית ארוכתטווח למדינה. התפקיד הוא שליחות שהיא מדהימה, גדולה ומשמעותית. חוויה שזכורה לו מהקורס היא בסוף הבסיסי, בעלייה למצדהרגע שיא עבורו, בגלל שהוא הוביל את סיום המסע וגם היה מצטיין הקורס בסוף השלב.

מהקרובים, הוא מקווה שיגיעו למסדר אימא, אבא, סבא, סבתא, אישה ואחים. חיל האוויר, לדעתו, הוא סמל לרשת ביטחון עליונה, שמשרה ביטחון והגנה על התודעה של אזרחי המדינה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?