פר הרבעה ב-25 אלף ש”ח

במכירה הפומבית, של בוקריאגודת מרעהברמת הגולן, נמכר פר ההרבעה היקר ביותר ב-25 אלף שח


המכירה הפומבית השנתית של עגלי הרבעה התקיימה בקיבוץ אורטל בגולן ונוהלה על ידיאגודת מרעה“, לעגלי הרבעה מובחרים. במכירה השתתפו בוקרים מקצועיים מכל רחבי הארץ. עקב מגבלות הקורונה, התקיים אירוע במתכונת מצומצמת מהרגיל. האירוע התקיים בהשתתפות המסורתית של מפעלצמח תערובות“, מעמק הירדן.

במכירה הפומבית, הוצגו 40 עגלי הרבעה מהגזעיםסימנטלושרולה“, שטופחו בחוות הבקר רמת מגשימים, מבוא חמה, יונתן, קשת ומשק שניידר.

המכירה הפומבית נועדה לטפח, לשמר ולהשביח פרים טהורי גזע, בעלי גנטיקה משובחת ולהבטיח את איכות הבשר לצרכנים.

עגל ההרבעה היקר ביותר, מספר 378, טופח במשק שניידר ברמת הגולן ונמכר ב-25 אלף שח לחוות הבקר ברמת מגשימים. העגל, מגזעסימנטל“, בן 16 חודשים, שוקל כעת 615 קג ויגיע למשקל של 1 טון. הוא בעל תכונות פוריות ועלייה במשקל של 1.480 קג ליום, עם רגליים ארוכות וחזקות, הנותנות לו יתרון בתנאי השטח הסלעיים של הגולן.

מנהל השיווק שלצמח תערובות‘, בין מפעלי המזון לבעח, הגדולים בישראל, דרור טננבאום: “השנה, מקבל האירוע המסורתי חשיבות גדולה אף יותר. מגדלי הבקר הישראלים חווים, לצערנו, על בשרם, תרתי משמע, את משמעות הגדלת הייבוא של עגלים חיים ובשר קפוא. לכן חשוב ומשמח שהבוקרים הישראלים לא רק שלא הרימו ידיים, אלא ממשיכים לספק את הבשר האיכותי, הבריא והטעים ביותר. הצרכן הישראלי צריך לדעת שהמחיר שבו הוא קונה בשר ישראלי מגלם איכות ללא פשרות, גידול בעלי החיים באופן הומני וציונות ישראלית אמתית. במרעה גולן‘, חיים את הערכים האלו ביוםיום, מעבירים את המסרים החשובים הלאה ואנחנו, בצמח תערובות‘, מהראשונים לתמוך בהם“.

עוד ציין טננבאום, כי מפעלצמח תערובותמספק מזון עם ערכים תזונתיים, המשלימים את מה שהמרעה אינו מספק, במיוחד בעונת הקיץ. לשם כך, פותחו יחד עם בוקריאגודת מרעה“, תערובות מזון מיוחדות בעלות ערכים תזונתיים שנדרשים לבקר. בנוסף, מוגשות לעגלים תערובות ללא אנטיביוטיקה וללא זרזי גדילה, שפותחו במפעלצמח תערובות“, שחרט על דגלו ערכים מחייבים לאורך כל תהליך הגידול והשיווק.

לבחירת הגזעים, חשיבות רבה באיכות הבשר. על מנת להבטיח עגלים בריאים וחסונים, משקיעים בבחירת האימהות והאבות שלהם, שיורישו להם תכונות גנטיות ופיזיות, כגון גוף גדול עם שרירים מפותחים ועמידות לתנאי האקלים והשטח

לבחירת הגזעים, חשיבות רבה באיכות הבשר. על מנת להבטיח עגלים בריאים וחסונים, משקיעים בבחירת האימהות והאבות שלהם, שיורישו להם תכונות גנטיות ופיזיות, כגון גוף גדול עם שרירים מפותחים ועמידות לתנאי האקלים והשטח.

העגלים שהוצגו במכירה הפומבית בגולן, בני 15-18 חודשים, שוקלים בממוצע כ– 600 קג והיקף אשכיהם מגיע עד 40 סמ. הבוקרים שהשתתפו במכירה הפומבית קיבלו נתונים מלאים לגבי כל עגל הרבעה, כולל תאריך לידה, אופן ההמלטה, נתוני עלייה במשקל, ביצועי הרבעה של אביהם ותכונות הורשה גנטיות, שמתחשבים בהן בעת המכירה. כל העגלים עברו בדיקות פוריות לוודא שאינם עקרים ובנוסף, מקבלים העגלים אישורי בדיקות וטרינריות. כל זאת, על מנת להמשיך את השבחת הגזעים ולטפח תכונות מכריעות לעמידות ובריאות העגלים, שמוצגים בזירה, סביבה יושבים הבוקרים והכרוז עורך את המכירה הפומבית.

יוראגודת מרעה“, תום חזן: “עדרי הבקר בגולן הם מהמובילים והטובים בארץ ונמצאים כל העת במגמת שיפור וייעול, על מנת לספק את הבשר הטוב והאיכותי ביותר לצרכני הקצה. ‘אגודת מרעהפועלת לאורך השנים על מנת להקל על המגדלים בשטח, על ידי עזרה הדדית, הן בשיתוף מידע והן בכיבוי שרפות המתפרצות בשטחי הגולן והגליל. בנוסף, ‘אגודת מרעהמייצגת את המגדלים אל מול הרשויותהשירות הווטרינרי, משרד החקלאות ועוד. הבוקרים שלאגודת מרעהשומרים במשך שנים רבות על שטחי הגולן ובכוונתם להמשיך כך עוד שנים רבות, למרות הקשיים“.

כתבות שיכולות לעניין אותך

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?