סוגרים שבוע בקצרין

כוחנו באחדותנו – חודש של לחימה בחזית ובעורף – בקצרין, ממשיכים בפעילות הפגה לילדים ולהורים. כיף גדול לראות את ההורים מחייכים, הילדים שמחים וצוחקים וגם: ביקור שר הפנים משה ארבל, מיצג הילדים בקצרין, כולנו עם החטופים, חודש ל-7.10, פתיחת השלוחות של מוסדות החינוך המיוחד, פתיחת מוסדות החינוך של היישוב ובסביבה, הדרכות בבתי הספר, הדרכות למבוגרים וריענון מקלטים

בקצרין, ממשיכים בפעילות הפגה לילדים ולהורים. כיף גדול לראות את ההורים מחייכים, הילדים שמחים וצוחקים ואנחנו מלאי גאווה על כך!

תודה לכל המתנדבים על הפעלות משמחות! על ערב הפרשת חלה מחזק, עם הרבנית מירה, זומבה עם נטלי, יצירה עם שמרית, הגנה עצמית לנשים ועוד. ממשיכים בכוחות מחודשים, גם השבוע.

ביקור שר הפנים משה ארבל בקצרין

ביום שני האחרון, ביקר בקצרין שר הפנים, משה ארבל. השר וצוותו נפגשו עם ראש המועצה שערך הערכת מצב עם מנהלי המחלקות, מפקד מחוז צפון בפיקוד העורף, אל”מ בצלאל שניידר ומפקדת נפת גולן.

לשר הוצגה שגרת החירום שהמועצה נמצאת בה כבר חמישה שבועות, פעילות המועצה בחוסן, ביטחון, הסברה והלך הרוח של התושבים. בנוסף, הוצגו פערי המועצה הנדרשים על מנת להמשיך בפעילות השוטפת. אחד הנושאים החשובים שעלו הוא הכרזה על קצרין כיישוב ספר.

מיצג הילדים בקצרין

ממפגש הבוקר בגנים ובבתי הספר, נעדרים שלושים ושלושה ילדים וילדות כבר מעל לחודש. מהשבת הארורה של ה-7.10, 240 חטופים, מוחזקים בשבי חמאס. 

לאות הזדהות, הציבה המועצה המקומית קצרין 33 כיסאות גן ריקים עם שמות הילדים, גילם ושם היישוב בו הם גרים, בתקווה שישובו במהרה הביתה.    

בקצרין, מורגשת שגרת חירום, מתכוננים אבל מנסים לשמור על השגרה, על השפיות של ילדינו, כשבמרחק שעה מפה, נעקרו מבתיהם עשרות אלפי אנשים ושעתיים וקצת מכאן, גן העדן הפך לגיהינום.

כולנו עם החטופים

נוער קצרין במחווה מרגשת ל-240 החטופים בעזה. לציון חודש לשבת השחורה, יצרו בני הנוער מהחמ”ל האזרחי, שפועל מתחילת המלחמה בהתנדבות, שלט. מעל ל-15 בני נוער עבדו על השלט. השלט תלוי ליד תחנות האוטובוס. 

בני הנוער מסכמים את יצירת השלט: “זו אחת הדרכים להנציח את הכאב שבלב. אנחנו, הילדים והנוער של קצרין, לעולם לא נשכח”.

חודש ל-7.10

ביום שלישי, ציינו חודש מהשבת השחורה. במתנ”ס קצרין, יצרו עמדת זיכרון לנופלים ולנרצחים.

פתיחת שלוחות החינוך המיוחד בקצרין

חודש של מלחמה מאחורינו ומערכת החינוך המיוחד חוזרת גם היא לאט ובהדרגה לפעילות. בשבוע האחרון, נפתחו שלוחות רבות של חינוך מיוחד לתושבי קצרין והסביבה. 

בין השלוחות שנפתחו “שחפים” – בית ספר שיקומי אזורי, עגורים” – בית ספר לחינוך מיוחד, “רננים” – בית ספר אשר יש בו מש”ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) וכיתות חינוך מיוחד של בתי הספר האזוריים שאינם פתוחים.

בתמונה: מנהלת תכנית “שחפים”, טל לוי, מנהלת מחלקת הרווחה קצרין, רחל מועטי, מנהל מתנ”ס קצרין, גילי פורת, מ”מ ראש המועצה, שרון רואס, מנהל מחלקת החינוך קצרין, צבי בודנהיימר, סגן יקל”ר קצרין, ליאור לדרר, קצין הסברה קצרין, אילן דפרוש וראש המועצה, דימי אפרצב

פתיחת מוסדות חינוך של היישוב ובסביבה

השבוע, נפתחו בהדרגה התיכונים “דרכא נופי גולן”, “אולפנת הגולן” ו”מעלה רמות” וחטיבת הביניים של האולפנה. בתי הספר לומדים בהדרגה, לא כל תלמידי בית הספר מגיעים באותה שעה ובאותם ימים. בכל בתי הספר, התקיימו תרגילי ירידה למקלטים והדרכה של פיקוד העורף.

בנוסף, ניתן מענה חינוכי בפתיחת שלוחות לתלמידות בית ספר “ואהבת” ותלמידי “הצבי”, מקשת ומענה לחטיבת הביניים של הישיבה התיכונית חיספין.

הדרכות בבתי הספר

השבוע, התקיימו בכל מוסדות החינוך הדרכות של חיילי פיקוד העורף. החיילים נכנסו לכל המוסדות, החל מהגנים ועד לתיכונים. תרגלו עם התלמידים מה יש לעשות בעת הישמע התראה, מה זה אומר הכי מוגן שיש ועוד.

הדרכות למבוגרים

במהלך השבוע, הגיעו חיילי פיקוד העורף להדרכות מבוגרים בשפות השונות – עברית, רוסית ואנגלית. המפגשים היו מספקים ומשמחים לשני הצדדים.

ריענון מקלטים

עם תחילת המלחמה, המועצה המקומית קצרין פתחה את כל המקלטים הציבוריים ברחבי קצרין. המקלטים פונו, נוקו וסודרו. אנו ממליצים לכל התושבים אשר להם מקלטים ציבוריים ברחוב, או מקלט בבניין, לוודא כי הסדר נשמר. אם לא, יש להכינו בהתאם.

בתקווה לימים שקטים

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?