מתחם משחקים לכל המשפחה הוקם בחיספין

בעלות של 3.6 מיליון ש”ח ובמימון קק”ל, הקימה המועצה ביישוב חיספין את “גן המשפחה” – מתחם שלם של מתקני משחקים, ספורט, בילוי ופנאי. כל זאת כחלק מפרויקט גדול של המועצה להקמת מתחמים קהילתיים המשלבים פעולות לילדים ולנוער

 


מי שנכנס ליישוב חיספין, לא יכול להתעלם מ”גן המשפחה” החדש שהקימה המועצה האזורית גולן במימון הקרן הקיימת לישראל, עבור ילדי ותושבי היישוב. מדובר בשטח ציבורי רחב, בסמוך לבריכת השחייה ואולם הספורט, שבו הוקמו מתקני משחק ייחודיים לילדים, מרחבי שהייה למגוון רחב של גילאים, נקודות ישיבה, מתקני ספורט, משטח להחלקה על סקייטבורד או רולרבליידס ועוד. 3.6 מיליון ש”ח הושקעו בהקמת גן המשפחה שישרת את תושבי חיספין והיישובים הסמוכים.

את ההתלהבות של מנהלת הקהילה בחיספין, רבקה דמביץ אי אפשר להסתיר: “זה מדהים, את רואה פה ילדים מכל היישובים – זה היה החזון והנה זה קרה. הגן מלא כל משך היום בעשרות ילדים והורים. מקסים לראות את גן המשפחה כל כך הומה, זה ממש מרחיב את הלב כשרואים את עשרות התושבים עם ילדיהם מבלים ונפגשים ביחד בגן. גם מהיישובים הלא דתיים באים לשחק פה. אין זמן שזה לא מלא. מתקנים לילדים זה תמיד דבר אטרקטיבי – אבל הגן הזה הוא פשוט יוצא דופן. ממש חלום שהתגשם. אני מזמינה את כולם, שווה להגיע לכאן, רק כדי ליהנות מהמקום. הדבר הראשון שעשיתי זה להגיד תודה לכל מי שהיה שותף – לקרן קיימת לישראל, לראש המועצה, אלי מלכה, מנהל אגף הנדסה, אבי שרון, מנהל אגף תפעול וסביבה, מיקי מנחם, המפקח גלעד דיאמנט ועוד רבים אחרים. עכשיו צריך לדעת לשמור על המקום וזה התפקיד של כולנו”.

 

יו”ר קק”ל, דני עטר: “הצבנו בקק”ל יעדים ברורים שבהם נרכז את המאמץ בצפון ובדרום במטרה לחזק את היישובים ואת ההתיישבות ולמשוך משפחות חדשות לפריפריה הצפונית. במסגרת הפרויקטים הלאומיים אנו משקיעים בגולן עשרות מילוני שקלים בפיתוח תשתיות, פיתוח שטחים ציבוריים, סלילת דרכים ביטחוניות והכשרת קרקעות לעיבוד חקלאי. קק”ל לוקחת חלק פעיל ומשמעותי בפיתוח המדהים שקורה כאן בגולן ואנו שמחים על כך”.

 

מנהל יחידת הביצוע במרחב צפון בקק”ל, איציק כהן: “מדובר בפרויקט חשוב מאוד שתורם לקהילה ולכל תושבי הגולן. אנו בקק”ל פועלים בכל רחבי הגולן בין היתר בהקמת גני משחקים. אנו רואים חשיבות רבה בטיפוח תרבות הפנאי של תושבי הגולן ומשקיעים בכך רבות”.

 

אלי מלכה, ראש המועצה: “אחד הדברים המרגשים מבחינתי הוא לראות גני משחקים ביישובים, מלאים בילדים ובהוריהם. החזון של המועצה לאורך השנים לגדול דמוגרפית, לקלוט משפחות חדשות ואת בני ובנות הגולן, מתממש מול עיננו. אחד הנושאים שעלו מהיישובים הוא מענה לשעות הפנאי לילדים והצורך בגני משחקים ובשטחים ציבוריים בהם הילדים יכולים לבלות. המועצה התגייסה לטובת הנושא ואנחנו נמצאים בעיצומו של פרויקט גדול של הקמת מתחמים קהילתיים המשלבים פעולות לילדים ולנוער ומאפשרים התכנסות של הקהילה. קרן קיימת לישראל פועלת שנים רבות לפיתוח החקלאות, מאגרי המים, דרכים חקלאיות ביטחוניות, הכשרת שטחי עיבוד ואזורים משקיים, וכעת גם בפיתוח תשתיות ציבוריות למוסדות ציבור ולקהילה כחלק מתכנית לקליטה ואכלוס לנחלות החדשות”.

 


אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?