מתגייסים להקמת יחידת טיפול נמרץ ילדים ב״פדה פוריה״

כחצי מיליון ש”ח נאספו בערב ההתרמה להקמת יחידת טיפול נמרץ לילדים, במרכז הרפואי “פדה-פוריה”. מנהל המרכז הרפואי,  ד”ר ארז און: “אנו חייבים לפעול לחיזוק מערך רפואת הילדים במרכז הרפואי”. העלות הכוללת של הפרויקט מגיעה לכ-3 מיליון ש”ח


 

כ-800 אורחים הגיעו לערב ההתרמה השנתי, שארגנה עמותת ידידי ביה”ח “פדה-פוריה”. ערב ההתרמה נועד לגייס משאבים להקמת יחידת טיפול נמרץ ילדים. העלות הכוללת של הפרויקט מגיעה לכ-3 מיליון ש”ח.

מנהל המרכז הרפואי, ד”ר ארז און: “ילדים שמגיעים למיון, או מאושפזים במחלקה וזקוקים להשגחה רפואית מיוחדת, או לטיפולים מתקדמים, לא יכולים לקבל כאן טיפול ומועברים למרכזים רפואיים אחרים. עקב כך, נפגעת יכולת המרכז הרפואי לתת לילדינו טיפול רפואי כולל והמצב יוצר קושי ואי נוחות גדולה לילדים המטופלים ולמשפחותיהם. אנו חייבים לפעול לחיזוק מערך רפואת הילדים במרכז הרפואי, על ידי הקמת יחידה לטיפול נמרץ ילדים”.

בין הבאים לאירוע הגדול היו סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, ח”כ איוב קרא, ח”כ אורלי לוי-אבקסיס, יו”ר השדולה לצדק חלוקתי, ראשי רשויות, אנשי עסקים, נציגי חברות ומפעלים באזור, חברי ההנהלה  ועובדי המרכז הרפואי וחברי עמותת הידידים.

ח”כ אורלי לוי-אבקסיס: “כאימא לילדים, אני יודעת שאנחנו רוצים להאמין שנקבל את הטיפול הטוב ביותר לילדינו, מבלי שנצטרך  להתרוצץ לבתי חולים מרוחקים. אנחנו כנבחרי ציבור נעשה את חלקנו, אני שליחה שלכם. נעשה כל מה שנדרש,  כי לתושבי האזור מגיעים אותם שירותים רפואיים כמו לתושבי המרכז”

 

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח”כ איוב קרא, ברך ואמר: “הפסיפס המיוחד של האורחים בערב הזה מעיד על המרקם המיוחד של דו-קיום שיוצר ביה”ח ‘פוריה’. אני מצדיע לצפון, כאן ב’פוריה’ ולעשייה המרשימה של המרכז הרפואי”.

ח”כ אורלי לוי-אבקסיס: “אני מלאת הערכה לבית החולים הזה ולהתגייסות שלכם למענו. זו השנה השנייה ברציפות שהפגייה של המרכז הרפואי ‘פדה-פוריה’ מגיעה למקום הראשון בסקר של משרד הבריאות וזו גאווה ענקית. כאימא לילדים, אני יודעת שאנחנו רוצים להאמין שנקבל את הטיפול הטוב ביותר לילדינו, מבלי שנצטרך  להתרוצץ לבתי חולים מרוחקים. אנחנו כנבחרי ציבור נעשה את חלקנו, אני שליחה שלכם. נעשה כל מה שנדרש,  כי לתושבי האזור מגיעים אותם שירותים רפואיים כמו לתושבי המרכז”.

ד”ר ארז און: “אי-השוויון, הפערים והחסרים בין הפריפריה למרכז הם לא מקובלים ותפקידנו לצמצם אותם. נמשיך לפעול בנחישות לאור חזוננו לצמצם את אי-השוויון בבריאות. נקדיש מאמץ מיוחד להקמת היחידה, בגיוס והכשרת צוות מיומן, בתשתית ובהצטיידות. הקמת היחידה אף תאפשר לנו להעניק שירותים רפואיים  נוספים לטובת ילדינו”.

רכזת עמותת הידידים, עדנה לפידות, דיווחה כי באירוע גויסו כ-500,000 ש”ח ולסיום האירוע המוצלח, ביקשה להודות בראש ובראשונה לצוות מחלקת הילדים, המקצועי והמסור, לכל מי שסייע בגיוס תורמים ולמתנדבי העמותה, שפעלו רבות להצלחת הערב.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?