משולחן המועצה האזורית גולן

פורום מנהלי האגפים והתאגידים של המועצה התכנס לישיבת עבודה ראשונה וגם: חילופי מנכ”לים, ביקור הנשיא הרצוג באודם, ביקור שר האנרגיה והתשתיות בגולן, בשורה לעסקים, ביטחון וחירום, אישור טיולי משרד החינוך בדרום רמת הגולן, יריד התיירות IMTM והרמת כוסית במרכז הקהילתי גולן

נכנסים לשגרת עבודה

פורום מנהלי האגפים והתאגידים של המועצה התכנס לישיבת עבודה ראשונה. ראש המועצה בירך את משתתפי הפגישה, הדגיש את תפקידם המשמעותי בהובלת תהליכים ובמתן השירות לתושבי הגולן. בישיבה הציגו ראשי האגפים בפני ראש המועצה את עיקרי העשייה בתקופה הקרובה, בדגש על היערכות לפסח.

חילופי מנכ”לים

השבוע, התמנה עמית כהן לתפקיד מנכ”ל המועצה והחליף את מנכ”ל המועצה היוצא, גלעד הילמן. עמית הוא תושב רמת מגשימים, נשוי למיכל ואב לחמישה ילדים. מאחלים לעמית בהצלחה בתפקידו החדש ומודים לגלעד על שנותיו במועצה.

ביקור הנשיא הרצוג באודם

כבוד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הגיע ביום שני לבית משפחת מאיר, באודם. הנשיא נפגש עם טובה ופרנסיס, הוריו של מתן ז”ל, אשר נפל בצפון רצועת עזה, בחודש נובמבר. במהלך הביקור, אמר הנשיא כי הגולן הוא חבל הארץ היפה ביותר במדינה ישראל ואנשיו מייצגים את חוזקו של עם ישראל כולו. סגנית ראש המועצה, דליה יוסף, אשר ליוותה את הנשיא בביקור בבית משפחה מאיר, הזמינה את הנשיא לביקור נוסף בגולן. המועצה האזורית גולן מחבקת את משפחות חללי הגולן, משתתפת בצער משפחות הנופלים ומייחלת לשובם של החטופים בשלום ובמהרה.

ביקור שר האנרגיה והתשתיות בגולן

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן, ביקר השבוע בגולן ונפגש עם ראשי הרשויות בגולן. בפגישה עם ראש המועצה, קיבל השר עדכון לגבי הצורך הדחוף בשיפור קווי ההולכה למערכת החשמל, כחלק מטיפול בבעיית אספקת החשמל בגולן וכן סקירה על תכניות למספר פרויקטים בתחום האנרגיה והתשתיות בגולן, כגון מתקני אגירה ושיקום מחצבות.

כמו כן, הדגיש ראש המועצה את רצון הגולן להיות חוד החנית בכל הקשור בפיתוחים טכנולוגיים בתחום האנרגיה, כחלק מראייה אסטרטגית הרואה בפיתוח כלכלי משותף של הגולן וקצרין מנוע צמיחה לאזור כולו.

בשורה לעסקים

בהמשך לפגישה של ראשי המועצות, גולן וקצרין, עם שר האוצר, בה סוכם על מתן פיצוי לעסקים בגולן, כחלק מהראייה האסטרטגית הרואה את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים כמנוע משמעותי בכלכלת הגולן, אישרה השבוע ועדת הכספים של הכנסת פיצויים לכלל העסקים בענפי התיירות והחקלאות ביישובי רמת הגולן, צפון ודרום. הפיצוי הנו פיצוי מלא עבור החודשים ינואר-פברואר, במסגרת המסלול האדום, כאשר יתר העסקים ביישובים אלו, אשר אינם עסקי תיירות, או חקלאות, יהיו זכאים למענק במסגרת מסלול הוצאות מזכות.

ראשי המועצות מודים לשר בצלאל סמוטריץ’ על שותפות חיזוק ההתיישבות בגולן ועל פועלו להשגת הסיוע הכלכלי לתושבים כחלק מחיזוק היישובים שלא פונו.

אופן הגשת הבקשות יפורסם לאחר פתיחת מערכות רשות המיסים.

ביטחון וחירום

תקציב מיוחד בגובה 31 מיליון ש”ח לביצוע מרכיבי ביטחון ביישובים גויס על ידי ראש המועצה, מחלקת הביטחון והחכ”ל, ממשרד הבטחון, פיקוד העורף ומהיחידה להתיישבות במשרד הביטחון. תקציב זה מהווה חלק מתכנית “פתרו”ן” (פיתוח תשתיות בגולן). התקציב מיועד לשיקום תשתיות ביטחון ביישובים, הקמת דרכים, גדרות ואמצעים טכנולוגיים לחיזוק ההגנה. השבוע, התקיים ביישובים סיור של מנהל אגף בינוי ותשתיות בחכ”ל, אריאל גליקמן ושל קב”ט המועצה, אלי יוסף, לצורך בחינת הצרכים ביישובים והצעת סדרי עדיפויות לביצוע באופן מידי.

אישור טיולי משרד החינוך בדרום רמת הגולן

שמחים לבשר כי חדר המצב של משרד החינוך אישר השבוע טיולים בדרום רמת הגולן. אישור זה יאפשר לבתי ספר, מדרשות, מכינות וכל גוף אשר נסמך על אישור חדר המצב של משרד החינוך להגיע ולטייל בגולן, עובדה אשר תסייע להגדיל את כמות המטיילים באזור. האישור התקבל לאחר מאמצים רבים של סגן ראש המועצה, יעקב שה לבן, מול משרד החינוך, חדר המצב ופיקוד צפון.

יריד התיירות IMTM

השבוע, התקיימה בגני התערוכה בת”א תערוכת התיירות הבין-לאומית “IMTM”, תערוכת התיירות הגדולה בישראל, המתקיימת מדי שנה. התערוכה מתקיימת בהשתתפות שר התיירות, מנכ”ל משרדו, סוכני תיירות מהארץ ומהעולם ותיירנים רבים. סגן ראש המועצה, יעקב שה לבן ואגף תיירות גולן, אשר הובילו את הביתן הגולני, נפגשו עם באי התערוכה הרבים, תוך מתן דגש על העובדה כי הגולן הנו אזור ירוק הפתוח לקהל הרחב ונמצא כעת בתקופת פריחה נהדרת, לקראת בוא חג האביב.

הרמת כוסית במרכז הקהילתי גולן

ביום שלישי, התכנסו עובדי המרכז הקהילתי גולן להרמת כוסית חגיגית, לכבוד חג הפסח. סגנית ראש המועצה ויו”ר המרכז הקהילתי, דליה יוסף, אשר אמונה גם על תחום החינוך והחוסן הקהילתי, בירכה את העובדים, הודתה להם על תפקודם האיתן במלחמה ואמרה כי המרכז הקהילתי ועובדיו מהווים חוליה חשובה במעני הרצף החינוכי הניתן על ידם בשגרה ובחירום. תפיסת הרצף החינוכי של המועצה הנה ראייה אסטרטגית הרואה בחינוך כולו חלק משמעותי בפיתוח הגולן בשנים הבאות.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?