מכללת צפת נפרדה מנשיאה היוצא פרופ’ אהרן קלרמן

בטקס מרגש בהשתתפות מאות מוזמנים ובני משפחה, נפרדה המכללה האקדמית צפת מנשיאה היוצא פרופ’ אהרן קלרמן, וקיבלה את הנשיא הנכנס פרופ’ ברוך נבו. פרופ’ נבו הוא האיש שהוביל את יציאתה של המכללה בשנת 2007 לדרכה כמכללה עצמאית


 

אחרי 7 שנים במהלכן הוביל את המכללה האקדמית צפת להישגים אקדמיים והתפתחותיים מרשימים, סיים בימים אלה פרופ’ אהרן קלרמן את תפקידו כנשיא המוסד האקדמי בצפון. בתקופת כהונתו יצאה המכללה לדרך עצמאית חדשה עם הפעלתן של 11 תוכניות לימוד לתואר ראשון ועוד 3 תוכניות בשלבי אישור שונים, התרחבות משמעותית בתשתיות עם רכישתם של מבנים חדשים ובהם מתחם “בית בוסל”, גידול חסר תקדים במספר הסטודנטים, שילובה בלימודים אקדמיים של האוכלוסייה החרדית בגליל, פתיחת בית מדרש ומעורבותה של המכללה בפעילות חברתית ותרבותית בקהילה, ועוד.

פרופ’ אהרן קלרמן: “מודה אני לשם יתברך על שזיכה אותי להביא לבניינה של המכללה, ברוח ובחומר, באדם ובבנין לכל תושבי הגליל. חב אני חוב של תודה עמוקה לבני משפחתי ובמיוחד לרעייתי היקרה והאהובה מיכל. אני חב חוב של כבוד לכל אלה שעמלו עמי ללא לאות, במסירות עמוקה, לבניינה של המכללה”.

7 שנים אחרי שסיים את תפקידו כנשיא המכללה חזר השבוע פרופ’ ברוך נבו למכללה האקדמית צפת ונבחר לתקופת כהונה חדשה. פרופ’ נבו הביא בשנת 2007 לפריצת דרך במעבר של המכללה מחסותה של אוניברסיטת בר אילן למכללה עצמאית, והניח את התשתית הראשונית לתוכניות הלימוד העצמאית לתואר ראשון עם האישור שניתן לפתיחתו של החוג במדעי ההתנהגות.

פרופ’ ברוך נבו: “שמחתי לחזור למכללה רק בגלל האנשים שהשארתי פה. החזון של המכללה הוא משותף לכולנו: להחזיר לצפת את מרכזיותה כמוקד האינטלקטואלי של העם היהודי, של השכל והרוח. זה המקום אליו אנחנו שואפים”.

אילן שוחט, ראש העיר צפת: “מעבר לאהבתו למכללה, צפת הייתה קרובה ללבו של לפרופ’ קלרמן. המייחד את תרומתו לעיר היא בחשיבה שהקדיש לשילובים, לחסויות, לחוגים שהמכללה מלמדת, מעורבותם של סטודנטים ברשות המקומית ובקהילה, ועוד. זה הסוד והיתרון של מוסד אקדמי התורם לקהילה והופך לחלק בלתי נפרד ממנה”.

האירוע התקיים באודיטוריום החדש ‘בבית וואהל’ בהשתתפות חברי הועד המנהל, המועצה האקדמית, האסיפה הכללית, הנהלת ידידי המכללה, סגל המרצים והעובדים, ובני משפחתם של הנשיא היוצא והנכנס. שני רגעים מרגשים במיוחד חתמו את הטקס. הראשון, כאשר צוות המנהלים בראשותו של המנכ”ל הודו לפרופ’ קלרמן בשיר פרידה אישי והשני, כאשר כל נכדיו הופיעו לכבודו בשיר מרגש.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?