“מכבי” בגולן – מרכז בריאות חדש בקצרין

בטקס חגיגי נחנך מרכז המומחים החדש של מכבי לבריאות הילד והמשפחה בקצרין, שיעניק מגוון שירותי רפואה מתקדמים תחת קורת גג אחת. דר קאופמן: “צעד חשוב ומשמעותי לחיזוק הרפואה בגולן


ראש מחוז הצפון של מכבי ד”ר גלית קאופמן ומנהלת מכבי בקצרין ציפי כהן. צילום: מירב אובנטל

מהפכת הבריאות בגולן כבר כאן. במכבי שירותי בריאות“, חנכו ביום שלישי האחרון את מרכז המומחים החדש לבריאות הילד והמשפחה, למען תושבי קצרין והגולן. עוד לפני הטקס, נשיא המדינה, ראובן ריבלין ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, נשאו מרחוק נאומי ברכה.

לכבוד טקס הפתיחה, חנוכת המרכז הרפואי, גזירת הסרט וקביעת המזוזה, הגיעו באופן מצומצם, ובהתאם להנחיות, מספר מכובדים, ביניהם ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב, מנכלמכבי“, רן סער, יור ההנהלה, פרופמשה רווח, יוראסותא מרכזיים רפואיים“, פרופשוקי שמר, ראש מחוז הצפון, דר גלית קאופמן ומנהלתמכביבקצרין, ציפי כהן.

המרכז הרפואי החדש לבריאות הילד והמשפחה נבנה במרכז המסחרי מתחםספיר“, ברחוב זוויתן ותוכנן בסטנדרטים מתקדמים. יוענקו בו שירותי רפואה בהתאמה אישית, רפואת משפחה, ילדים, נשים וכן יפעלו מומחים נוספים במגוון רחב של תחומים: רפואת נשים, קרדיולוגיה, אורולוגיה, אורתופדיה, אנדוקרינולוגיה, גריאטריה, עור, כירורגיה, א.א.ג, רפואת עיניים, נוירולוג ילדים, פסיכיאטריה, סכרת ועוד.

בתחום הפרארפואי, יוענקו שירותי אחיות, מעבדה, מכון פיזיותרפיה, דיאטנית, עובדת סוציאלית, טיפת חלב, כולל ליווי היריון, קלינאית תקשורת, מרפאה בדיבור ובדיקות אקו לב. לרווחת חברימכביייפתח בקרוב, בצמוד למרכז הרפואי, בית מרקחת מביתמכבי פארם“.

כמו כן, יינתנו גם שירותי רפואה משלימה מביתמכבי טבעי“, עם מגוון שירותי רפואה מתקדמים הכוללים ייעוץ רפואי, טווינה, דיקור, רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי ועוד. הפעילות תורחב בהתאם לביקוש.

במקביל, גם השנה, “מכביתמשיך להגביר בעיר את פעילויות קידום הבריאות מגיל הינקות ועד לגיל השלישי, החל מעיסוי תינוקות, פעילויותמכבי אקטיבי“, הרצאות בנושא סכרת, חדרי התעמלות, סיוריבריא בסופר“, קבוצת הרזייה, סדנאות תזונה, גמילה מעישון ועוד.

המרכז הרפואי פועל שישה ימים בשבוע, בשעות המותאמות לצרכי המטופלים, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב, בהתאמה לשירותים השונים. מדובר בבשורה ענקית לתושבי קצרין והסביבה, שזוכים לזמינות רחבה ומגוון רחב של שירותי רפואה מתקדמים ממיטב המומחים שלמכבי“, תחת קורת גג אחת.

מחזוןלמציאות

ראש מחוז הצפון שלמכבי“, דר גלית קאופמן: “זהו סיפוק גדול לראות את החזון שלנו הופך למציאות. בשנים האחרונות, ‘מכבימשקיעה רבות ברפואה בצפון ומתגאה ברפואה הקהילתית שלה. הקמת המרכז הרפואי בקצרין היא צעד חשוב ומשמעותי לחיזוק הרפואה בגולן. נעשתה כאן מחשבה מרובה על מנת להרחיב ולפרוס את שירותי הרפואה הטובים ביותר על ידי צוות מומחים מהמובילים בארץ. נמשיך לקדם את הרפואה בצפון כפי שהתחייבנו למען עתיד בריא יותר“.

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “אני מלא רגשי תודה והערכה על ההשקעה שלמכבי שרותי בריאותבתושבי קצרין, בתקופה כל כך מאתגרת. תושבי האזור כמהים ליהנות משוויון הזדמנויות ובשירותי הרפואה, בפרט. אני שמח על כל שדרוג ומברך עליו

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב: “אני מלא רגשי תודה והערכה על ההשקעה שלמכבי שרותי בריאותבתושבי קצרין, בתקופה כל כך מאתגרת. לא מובן מאליו שהפרויקט הארצי יתחיל את דרכו בקצרין וימשיך מכאן לשאר חלקי הארץ. תושבי האזור כמהים ליהנות משוויון הזדמנויות בכל הרבדים ובשירותי הרפואה, בפרט. יש עוד הרבה מה לעשות בעניין, אני שמח על כל שדרוג ומברך עליו“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?