האקתון חדשנות היברידי 2020

בשבוע האחרון, התקיים האקתון חדשנות היברידי, במרכז חדשנות כנרת. הרעיון הזוכה: תוסף להקשחת מזון, המצמצם את הפחת בכ-50% וכ-8100 טון בשנה. הקבוצה הזוכה: קבוצת האתגר שלצמח תערובות


בשבוע האחרון, התקיים האקתון חדשנות היברידי, במסגרתו התכנסו יזמים, אנשי תעשייה, צבא, אקדמיה והמגזר הציבורי סביב שולחן אחד, במטרה לתת פתרונות שיכללו את השינוי המיוחל ויהפכו את התעשייה לירוקה יותר.

ההאקתון מובל על ידי מרכז חדשנות כנרת, בשיתוףצמח מפעלים“, איגוד התעשייה הקיבוצית, ארגוןירוק בהייטקוהמכללה האקדמית כנרת ובחסות מכון התקנים ולוצטו“.

כל החברות המשתתפות בהאתקון הן ממרחב עמק הירדן: “מסילות“, “גולן מוצרי פלסטיק“, “דשן הצפון“, “צמח תערובות“, “ביובי“, “לוגוא.ר.ידורות“.

מנהל את האקדמיה לחדשנות ואחראי ההאקתון, שיר אליגור: “למרות הקורונה, מרכז כנרת לחדשנות בחר שוב לחבור יחד והפעם בכדי לתת מענה לאתגרי השעה. הקורונה האיצה תהליכים טכנולוגיים שונים, מהאופן בו אנחנו מדברים, קונים, אך גם מייצרים. ההאקתון מאפשר למפעלים השונים במרחב להיחשף לכלים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו להם לבזבז פחות משאבים, ולשמור על סביבה נקייה יותר“.

מנכלית איגוד התעשייה הקיבוצית, מרים דרוק: “האקתון הוא אחד מהכלים של האיגוד לעודד חדשנות, יצירתיות ודינמיות בתעשייה, כמו גם פלטפורמה מוכחת ליצירת פתרונות פורצי דרך למפעלים בסוגיות שמעסיקות אותם. אנו גאים על שיתוף הפעולה שאפשר את קיום האקתון בימים מאתגרים אלו ובטוחים שהמסורת תמשיך גם בשנים הבאות“.

מנכלצמח מפעלים אזוריים“, מנשה שלום: מרכז כנרת לחדשנותואירוע ההאקתון בפרט, ממשיכים לבסס את עמק הירדן והגולן כקרקע מזמינה וזמינה עבור יזמים ומוחות צעירים ומבריקים. זה יותר מאפשרי לייצר עתיד חדשני כאן, בעמק וברמה

מנכל קבוצתצמח מפעלים אזוריים“, מנשה (מנש) שלום: “מרכז כנרת לחדשנותואירוע ההאקתון בפרט, ממשיכים לבסס את עמק הירדן ורמת הגולן כקרקע מזמינה וזמינה עבור יזמים ומוחות צעירים ומבריקים. זה יותר מאפשרי לייצר עתיד חדשני כאן, בעמק וברמה“.

והזוכים הם

במקום השלישי, זכתה קבוצת האתגר שלמסילות“, שהתמודד עם האתגר של יצירת כבל חכם למעלית, להקטנת הבלאי. הפתרון המוצא: תוסף חיישן IOT לעדכון מצב הכבל.

למקום השני, הגיעה קבוצת האתגר שללוג“, שהגדילה את אורך חיי המדף של תרופות, על ידי חיבור של תוסף בחלק התחתון של פקק בקבוק התרופות המגדיל את הוואקום בקופסה.

במקום הראשון,  זכתה קבוצת האתגר שלצמח תערובות“, שהתמודדה עם האתגר של הקטנת הפחת בתהליכי הולכה, הובלה ואחסון כופתיות מזון לבעח. הפתרון שהציעה הקבוצה הנו תוסף למזון, שמקשיח אותו ומצמצם את הפחת בכ-50% ועד כ-8100 טון בשנה!

לפרטים נוספים על ההאקתון: https://www.innovationkic.co.il

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?