במרגלות הגולן, הקריסטלים של כורסי

מהו “הספסל המכושף” באתר כורסי, ומאין קיבל את סגולות הריפוי הייחודיות שלו? ריצ’ארד בן ישי, חוקר תורת הגיאוביולוגיה, מספר על חמישה קריסטלים ענקיים החבויים באתר, ועל התורה שמאחורי בניית כנסיות, בתי כנסת ומסגדים בעת העתיקה 


 

“הספסל המכושף” באתר כורסי מהווה כבר שנים מוקד לתשומת ליבם של מבקרים מרחבי העולם. רבים מייחסים לספסל זה סגולות ייחודיות והם שבים אליו לבקש בקשות יוצאות דופן ולהטעין עצמם בשלווה ורוגע.

ריצ’ארד בן ישי טוען שהרבה יותר מזה – רמות האנרגיה בכורסי יוצאות דופן מבחינה עולמית, הודות לחמישה קריסטלים שחבויים באתר, המרכזי והגדול שבהם – ממש מתחת לספסל. אין צורך לרוץ לחפש, כולם במימד חמישי שאין ביכולת החושים של בני התמותה לקלוט.

ולא, אל תלכו לרוג’ום אל-הירי בזמן הקרוב, הוא אמנם מקושר חזק מאוד לכורסי, אבל כרגע יש שם בעיה.

בן ישי (71), מהנדס אלקטרוניקה, הוא חוקר ומרצה על תורת הגיאוביולוגיה החל משנת 2000, בהיקף חוצה יבשות.

גיאוביולוגיה, לדבריו, הוא תחום החוקר את השפעותיה של קרינה קוסמית וקרני כדור הארץ, של צורות הנדסיות, של חומרים, צבעים, מוצרים טכנולוגיים ואחרים על יצורים חיים.

משנתו של בן-ישי עוסקת בתחום העבודה המנטלית של האדם על עצמו וכיצד הגיאוביולוגיה משתלבת בתוך כנסיות, בתי כנסת ומסגדים.

“הבניינים הללו דומים לחלוטין מבחינה אנרגטית”, אומר בן-ישי. “המכנה המשותף לכולם הוא שלכל אורך הבנין עובר נחל של מי תהום, שרוחבו זהה לרוחב מפתח הדלת. משמע, בכל המבנים הללו, שנבנו עד שנת 1450, כולל הכנסיה בכורסי, מפתח הדלת הינו בדיוק ברוחב מי התהום שעוברים מתחת למבנה.

“במרכז מי התהום הללו יש גם סדק תת-קרקעי שעובר לכל אורך הבניין. הבונים הזיזו באמצעות כוח החשיבה את כל קווי הרטמן וקירי, קוים אלקטרומגנטים שהם חלק מרשת שמכסה את כדור הארץ, אל מתחת לעמודים שיש בתוך הבניין.”

כך גם בבתי תפילה שנבנים היום?

בן ישי: “נדיר למצוא משהו מודרני שעוקב אחרי החוקים האלה. בשנת 1359 אירע יום שישי המפורסם שבו האפיפיור הורה להרוג את כל הטמפלרים, שבידיהם היה כל הידע הנדרש והם בנו אלפי בניינים באירופה. כשכולם נספו, זה הסתיים.”

למה גורמת הרמה האנרגטית שעולה מהכניסה למבנה ועד למרכז הקדושה?

“ברגע שנכנסים לבנין מופחתת כל האנרגיה שיש בגוף, ואז היא שבה לעלות ככל שהאדם מתקדם אל תוך הבניין, שם יש רמה אנרגטית גבוהה מאד. המימד הפיזי יורד והמנטלי עולה ואז האדם יכול להיות קשור יותר עם הרמות העליונות.”

רמות אנרגטיות שלא ראיתי מעודי

מה אם כן קורה בכורסי?

“בכורסי כזכור אירע נס החזירים, במהלכו העביר ישו לחזירים דיבוק שהיה בתוך האדם, הם השתגעו ורצו לטבוע בכנרת. היום אני עושה גם דברים כאלה; יש נשמות עם דיבוק, אני מוציא את זה, יש בזה סכנה, אבל אני עושה את זה.

“בפעם הראשונה הייתי בכורסי עם אחי בשנת 2007. ניסים מזיג, מנהל האתר, הראה לי את העץ, הספסלים והאבן ואני בדקתי את רמות האנרגיה בהם באמצעות מכשירים – מעין מטוטלת וארבעה סרגלים. ראיתי שם רמות אנרגטיות שלא ראיתי אף פעם בחיי.

“בפעם השנייה הייתי שם עם חבר שמקיים תקשור עם קבוצת חוצנים שנקראת ‘המשפחה’. הם אמרו שריצ’ארד, אני, היה אשה שהיתה עם עמנואל, הוא שמו המקורי של ישו, לפני 2000 שנה והוא שגילה את המקום לראשונה.

בהיותי אז אשה היה שמי יוהנה, זו אשר לקחה את ראשו של ג’ון הבפטיסט וקברה אותו. הייתי נשוי לאדם בשם חוזה, העוזר הראשי של הורדוס. נסעתי כדי לתת לו ולשליחיו כסף למזון.

המתקשר ציין, כי כורסי היא עיר של ה’למוריאנים’, שממשיכה עד לרוג’ום אל הירי.”

למוריאנים?

“אלה אנשים שקיימים עד היום, הם גרים מתחת לאדמה ועוברים דרך ערוצים אנרגטיים. הייתי איתם בקשר מספר פעמים, בכורסי ובצרפת.

הלמוריאנים באים לאבן בכורסי בלילות כדי לקבל חיים מחדש. באדמה מתחת לכורסי יש חמישה קריסטלים ענקיים, שהינם מרכזים של אנרגיה, הם קיימים במימד החמישי, שאותו איננו מסוגלים לראות.”

האם האנרגיות האלה מועילות?

“מה שקיבלתי מ’המשפחה’, הוא שכל 18 האתרים שעבדתי עליהם בארץ יכולים לרפא אותנו אם אנחנו מבקשים. כל האתרים מחוברים ביניהם מבחינה אנרגטית, אם אנחנו באחד, אפשר לבקש העברה מאחרים.”

ממה מתרפאים בכורסי?

“אין לי משהו מיוחד, לא סיפרו לנו. מבחינה אנרגטית היא מחוברת לניר דוד, לרוג’ום אל הירי, עלמה, הר תבור. זה מקום מאוד מרכזי, בו, לאחר כל העבודה שעשיתי במשך שלוש שנים, הרמה האנרגטית עלתה.

“בכורסי יש קו אנרגטי שרוחבו שני מטרים, שעובר מבתי הרחצה, מתחת לאבן שליד הספסלים, ממשיך הלאה בתוך הכנסייה, אל אגן הטבילה. הם יצרו את אגן הטבילה בדיוק במקום שהקו עובר, הם ידעו שיש שם קו כזה כדי שהאדם יקבל את מרב האנרגיה.

יש לציין, כי כאשר מתפללים ושרים, הרמה האנרגטית עולה פלאים. ראיתי עשרות כנסיות וגם בתי כנסת, וזה תמיד ככה.”

מה קורה ברוג’ום אל-הירי, אשר קשור לכורסי, לדבריך?

“אני חייב לציין כי לפני חודשיים קיבלתי אזהרה מ’המשפחה’ שלא להגיע אל רוג’ום אל הירי, שמשהו מאוד גדול קורה שם, שקשור בכוחות על. אנשים פשוט יקבלו כאבי בטן, לא יתנו להם להתקדם. אך רוג’ום אל הירי זה באמת נושא לכתבה נוספת, כרגע – לא ללכת לשם.”

נעבור לאקטואליה, אולי אתה יכול לנבא גם על קיום של מנהרות?

“הגיעה אלי בקשה משני אנשים לטפל בהן, אני יודע איך למצוא אותן. כשאני מגיע לאתר ורוצה לדעת איפה יש ארובה אנרגטית, יש לי דיוק של שלושה מטרים. כבר כתבתי למשרד הביטחון ולדובר צה”ל, הם אמרו תודה בנימוס, כאילו שאני משוגע, הטיפשות של האנשים לא תאומן. אני יכול לגלות את המנהרות. גיליתי הרבה דברים וזה לא דבר מיוחד”.

גם ג’ניה איתרה את מרכזי האנרגיה

ניסים מזיג, מנהל אתר כורסי, מאשר כי לאתר מגיעים רבים מהארץ וגם מחו”ל ואף קבוצות מאורגנות, לקיים בו מדיטציות ופעילויות שמחברות אותן לאנרגיות בספסל, שנמצא מתחת לעץ האיקליפטוס ותחתיו הגביש שעליו מדבר בן-ישי.

מזיג: “רבים אומרים שזה המקום החזק בעולם בנושא האנרגיות ואני מכבד את דעתם. לריצ’ארד עצמו יש קהל מאמינים גדול, הוא בין המובילים בתחום ומרצה בכל העולם. אחת לכמה זמן הוא מגיע לכורסי ונותן כאן הרצאה לקהל שמתחבר לנושא. הם מגיעים עם בגדים לבנים, לבושים כמו ליוגה ומדיטציה, בין המגיעים יש טייסים, מורים, רופאים, חתך אוכלוסיה רחב, כלל הציבור ממש.

“המענין ביותר הוא שלפני כעשר שנים הגיעה לכאן מעין ‘גורו’ מרוסיה, מאוד מוכרת בעולם, בעלת יכולות בשם ג’ניה. היא עיוורת, נכנסה למקום ולבדה בלי שום מכשור סימנה בדיוק את הנקודה החזקה ושאר ארבעת הנקודות של הגבישים הנוספים. כעבור ארבע שנים הגיע ריצ’ארד עם מכשור מדעי יותר וסימן בדיוק את אותן נקודות שהיא סימנה. אין בין השניים כל קשר, הם מעולם לא נפגשו.

האם יתקיימו כאן שוב חפירות? במאי 2015 יתקיימו שוב חפירות בראשות החוקר הבלעדי של האתר – ואסיליוס צפיריוס וכרגע מתגבשת קבוצה”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?