ביקור הממונה על התאגידים ב”מי התנור”

הממונה על התאגידים ברשות המים, עו”ד עומר ורדי, הגיע להתרשם מקרוב מהנעשה בתאגיד “מי התנור”, במהלך ימי המלחמה המורכבים. הוא נעתר לבקשת התאגיד להקפיא לתושבי קריית שמונה ומטולה שפונו מבתיהם את דמי השימוש הקבועים בחוק, והבטיח לשקול בחיוב מענה לתאגיד בשורה של נושאים, לאור המלחמה בצפון

חברת “מי התנור” אירחה בימים האחרונים, בקצרין ובצפון הגולן, משלחת של בכירים מרשות המים, בראשותו של הממונה על התאגידים ברשות, עו”ד עומר ורדי. המשלחת הגיעה להתרשם מקרוב מהנעשה ב”מי התנור” במהלך המלחמה בצפון.

מנכ”ל “מי התנור”, רו”ח אברהם בראל, סקר בפני האורחים את המצב הביטחוני אתו מתמודד התאגיד ואת ההשלכות השונות על פעילותו. הוא הדגיש את ההיערכות המקדימה של התאגיד לעת חירום ובכלל זה, הקמת חמ”ל חלופי שפועל מקצרין והצטיידות מהירה במחשבים ניידים, שמאפשרת לכלל העובדים שפונו מבתיהם לתפקד ולהיות זמינים עבור לקוחות החברה.

בראל הציג בפני הממונה שורה של נושאים שדורשים מענה ייחודי, לאור המצב המלחמתי בו שרויים יישובי הצפון. הממונה נעתר לבקשת התאגיד לבטל את דמי השימוש הקבועים בחוק עבור לקוחות החברה בקריית שמונה ובמטולה שפונו מבתיהם ולבתי העסק המפונים באזור, עד להודעה חדשה.

בהמשך, ביקרה המשלחת במתקן קדם-טיפול בקצרין, שם הוצפה גם סוגיית התשתיות הלקויות ברובע 11, כתוצאה מפעילות משרד השיכון במקום. כמו כן, הועלתה בקשה לקבלת תקציב לשיפור מוגנות המתקן, לאור חשיבותו בתהליך סילוק שפכים תקין מהיישוב.

איגום המים בצפון הגולן

לאחר מכן, התארחה המשלחת אצל ראש מועצת מג’דל שמס, דולאן אבו סאלח. מנכ”ל התאגיד ציין את שיתוף הפעולה הפורה בין “מי התנור” למועצה המקומית והדגיש כי שיתוף פעולה זה נושא תוצאות בשטח. כמו כן, ראש המועצה ומנכ”ל התאגיד העלו שורה של נושאים, ובהם בקשה להקמת שתי בריכות איגום מים נוספות ליישובי צפון הגולן, קידום פרויקטים מהותיים לפיתוחה של שכונת “ניו מג’דל” ועוד.

בסיכומו של הביקור ציין הממונה כי “הוא מלא בגאווה נוכח תפקודו של התאגיד במצב המלחמתי”. ורדי אף הבטיח לשקול בחיוב את הבקשות שהועלו בפניו ובכך לסייע ל”מי התנור” בתקופה מורכבת זו.

“ברצוני להודות לעומר ורדי ולצוות המסור מרשות המים”, אמר בראל בתום הסיור, “אין ספק כי הביקור בשטח מסייע טוב יותר בהבנת האתגרים הגדולים אתם מתמודדת החברה בתקופה זו. הצגנו בפני הממונה מספר נושאים, שעבורם נחוצה תמיכת רשות המים ואני שמח שמאמצינו לביטול דמי החיוב הקבועים עבור תושבים שפונו מבתיהם קיבלו את אישורו של הממונה. אומנם מדובר בסכום לא גדול, אך לא הייתה כל הצדקה לגבות אותו, כל עוד התושבים מפונים מבתיהם בהוראת ממשלה”.

בראל הוסיף כי “נושא חשוב נוסף שהועלה בפני הממונה הוא איגום המים בצפון הגולן שדורש תגבור משמעותי. בקשה זאת התקבלה בהבנה ואני מקווה להיות איש בשורות בקרוב גם בנושא זה”.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?