איכות חיים זה כאן

מרכז ידע אזורי שהוקם בימים אלה בגליל יפעל לקידום איכות החיים של תושבי הגליל המזרחי


בימים אלו, החל לפעול מרכז ידע אזורי בגליל. המרכז הוקם בשותפות של אשכול גליל מזרחי, המכללה האקדמית תלחי, שותפות קהילות קנדה וקהילות אצבע הגליל, וקרן רונלד רודברג“. מרכז הידע האזורי יוביל מחקרים ואיסוף מידע בנושאים רלוונטיים העוסקים במגמות כלכליותחברתיות בגליל המזרחי, באמצעות שיתוף הציבור ואיסוף נתונים מנהליים מהרשויות ומשרדי ממשלה. “קרן רונלד רודברגתרמה 100,000 שח לטובת תחילת הפעילות.

המשימה העיקרית של מרכז הידע החדש היא לקדם את איכות החיים בגליל המזרחי, ולהבטיח ששינויים ברמת המדיניות יתבססו על נתונים רלוונטיים ו/או ייחודיים לאזור. מטרותיו של מרכז הידע הם: יצירת מדד איכות חיים שנתי, אמין ועדכני באזור, שיציג מדי שנה את רכיבי איכות החיים בגליל המזרחי וכפועל יוצא ממנומיפוי אתגרי וצרכי ​​האזור. ניתוח הידע והנתונים שייאספו וגיבוש מסקנות שיסייעו לרשויות בעיצוב מדיניות וקבלת החלטות מבוססות נתונים. פיתוח כלים ומיומנויות לאיסוף נתונים ספציפיים לאזור וניתוחם. ביצוע מחקרים בהקשר לאתגרי וצרכי האזור וכן פיתוח תפיסה, שפה וזהות אזורית, תוך השימוש בתפיסות של מעורבות ציבורית ומשילות שיתופית, יצירת בעלות על השינוי.

איסוף המידע והנתונים למרכז הידע ייעשה באמצעות קבוצות מיקוד, הפצת שאלונים, ניתוח נתונים מנהליים, איסוף ידע ממשרדי ממשלה ואיסוף ידע מרשויות מקומיות.

מרכז הידע מנוהל על ידי דר אילה כהן, מהחוג לעבודה סוציאלית, במכללה האקדמית תלחי ומטעם אשכול גליל מזרחי מלווה את הפרויקט ניצן סלע בלום, המשמשת כמנהלת תחום פיתוח כלכלי באשכול. ועדת ההיגוי של מרכז הידע מורכבת מנציגי רשויות הגליל המזרחי, אשכול גליל מזרחי, מגבית קנדה והמכללה האקדמית תלחי

תמונת מצב

דר איילה כהן: “מרכז הידע יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות ובסטנדרטים המקובלים של אתיקה מחקרית, שמירה על פרטיות ואבטחת המידע. המחקרים שמרכז הידע יערוך יהיו ברמה אזורית וישקפו תמונת מצב של הגליל המזרחי בכללותו.

הדוחות שיפורסמו על ידי מרכז הידע יהיו פתוחים ושקופים לעיון הרשויות והמידע שייאסף יוכל לסייע לרשויות בבניית תכניות עבודה מותאמות צרכים, במענה לקולות קוראים ממשלתיים ופילנתרופיה וכן להוביל לגיבוש החלטת ממשלה לתמיכה בגליל המזרחי.

שיתוף הפעולה של הרשויות, מראש הרשות ובעלי תפקידים נוספים ברשות, הנו מפתח להצלחתו של מרכז הידע ואני בטוחה שכולם ירתמו לקדם את הנושא החשוב הזה, במטרה לשפר את איכות החיים של כולנו באזור הגליל המזרחי“.

בימים אלה, נבנתה השותפות בין הגופים השונים ומוסד הקשר עם ועדת ההיגוי המלווה, נבנתה תכנית עבודה מפורטת ונערך תכנון שנתי, תוך התחשבות בבחירות הכלליות ובבחירות לרשויות המקומיות.

דר כהן: “ישנה חשיבות רבה מאוד לשיתוף הפעולה של תושבי האזור שיירתמו וישתפו פעולה בפעילויות השונות לאיסוף המידע עם מרכז הידע, למשל, בקבוצות המיקוד, כי רק כך נוכל לקדם תכנית אזורית משותפת לקידום איכות החיים של תושבי הגליל המזרחי“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?