ג'ים בים מתבגר יחד אתנו

בין זיכרון לחללי מערכות ישראל לבין חגיגת עצמאות, מבט על המותגים שמשתנים עם הזמנים. ג'ים בים, אחד הסמלים הגדולים בעולם הוויסקי, מראה לנו איך עושים שינוי בחוכמה, בלי לשכוח את השורשים. סיפור על מסורת, התאמה וזמן איכות – בדיוק כמו שאנחנו אוהבים

התמונה נוצרה במחולל AI

בימים אלו, כשמדינת ישראל עוצרת ומרכינה ראש לזכר יקירינו שנפלו במערכות ישראל ולאחר מכן מרימה את ראשה בגאווה לציין את חג העצמאות, אי אפשר שלא לחשוב על הדרך שעברנו, על המחיר ועל המתנה היקרה של חיים חופשיים בארץ משלנו.

ברוח הזו, של חיבור לעבר, לצד מבט אמיץ לעתיד, אנו מביאים לכם השבוע סיפור מרתק על מותג עולמי שנמצא בדיוק בצומת דומה: מותג הוויסקי ג'ים בים.

הרבה יותר מבקבוק וויסקי

כשאומרים ג'ים בים, עולות מיד תחושות של מסורת אמריקנית אמיתית: משפחה, עבודה קשה, חורף קר וקיץ חם ליד האסם וכל אלה מתנקזים לבקבוק אחד של וויסקי.

אבל גם מותגים ותיקים כמו "ג'ים בים" מבינים שהעולם משתנה והם חייבים להשתנות אתו.
איך? בלי לשכוח מאיפה הם באו, אבל גם בלי לפחד להסתכל קדימה.

טעם של זמן ואיכות במחיר שפוי

ג'ים בים בחר לקחת את אחד המוצרים האהובים עליו, וויסקי שהתיישן שבע שנים ולהפוך אותו לגיבור הסיפור החדש שלהם:
Jim Beam Black אותו טעם עמוק, מבושל בסבלנות, שמדבר אל כל מי שמעריך זמן, איכות ואותנטיות.

זה החידוש הגדול: במקום להיות מוצר יוקרתי ומנותק Jim Beam Black, מוצע במחיר נגיש, כזה שלא מרחיק את האדם הפשוט, אלא מזמין אותו פנימה, להרגיש שגם לו מגיע לחגוג רגעים מיוחדים

וזה החידוש הגדול: במקום להיות מוצר יוקרתי ומנותק Jim Beam Black, מוצע במחיר נגיש, כזה שלא מרחיק את האדם הפשוט, אלא מזמין אותו פנימה, להרגיש שגם לו מגיע לחגוג רגעים מיוחדים.

מה עומד מאחורי האסטרטגיה החכמה הזו?

לחבק את הרוח החברתית – ג'ים בים השקיע בשיתופי פעולה עם תחומים שכל העולם אוהב: ספורט ומוזיקה. הם חברו לליגת ה- NFLולכוכבים הגדולים, כדי לחבר את המותג לחוויות גדולות ומרגשות.

לדבר בשפה דיגיטלית חדשה – הם השכילו לשלב פרסום חכם שמוביל ישירות לרכישה באינטרנט, בשימוש בקודי QR פשוטים, כדי לא להישאר מאחור בעולם שבו הכול עובר דרך הסמארטפון.

להרחיב את ההצעה – בנוסף, ג'ים בים ממשיכים להרחיב את המשפחה עם מוצרים חדשים, כמו וויסקי בטעם אננס, שמדבר לקהל חדש, צעיר ורענן יותר.

מתי ולמה דווקא עכשיו?

האסטרטגיה הזו מגיעה בתקופה שבה אנשים ברחבי העולם, וגם אצלנו בארץ, מרגישים חוסר ודאות כלכלית. החוכמה היא להציע משהו חגיגי, נעים ומשובח ועדיין לא יקר מדי.
בדיוק כמו שאחרי תקופות קשות, אנחנו הישראלים יודעים להרים ראש, לשמוח ולחגוג, כך גם מותגים צריכים לדעת לא רק לשרוד, אלא לפרוח.

מסורֵת עם מבט קדימה

בימים בהם אנו מתייחדים עם זכרם של הגיבורים שלנו, וחוגגים את החירות ואת האפשרות לבחור, הסיפור של ג'ים בים מהדהד מסר חשוב:
אל תוותר על מה שעשה אותך מי שאתה, אבל אל תפחד להתאים את עצמך לעולם החדש.

כוסית לכבוד אלו שנפלו, לזכרם האהוב ולמען הדורות הבאים, עם הבטחה בלב לא לוותר על השורשים ולצעוד קדימה בגאווה, באחריות ובשמחת חיים אמיתית.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?