בין זיכרון לחללי מערכות ישראל לבין חגיגת עצמאות, מבט על המותגים שמשתנים עם הזמנים. ג'ים בים, אחד הסמלים הגדולים בעולם הוויסקי, מראה לנו איך עושים שינוי בחוכמה, בלי לשכוח את השורשים. סיפור על מסורת, התאמה וזמן איכות – בדיוק כמו שאנחנו אוהבים
התמונה נוצרה במחולל AI
בימים אלו, כשמדינת ישראל עוצרת ומרכינה ראש לזכר יקירינו שנפלו במערכות ישראל ולאחר מכן מרימה את ראשה בגאווה לציין את חג העצמאות, אי אפשר שלא לחשוב על הדרך שעברנו, על המחיר ועל המתנה היקרה של חיים חופשיים בארץ משלנו.
ברוח הזו, של חיבור לעבר, לצד מבט אמיץ לעתיד, אנו מביאים לכם השבוע סיפור מרתק על מותג עולמי שנמצא בדיוק בצומת דומה: מותג הוויסקי ג'ים בים.
הרבה יותר מבקבוק וויסקי
כשאומרים ג'ים בים, עולות מיד תחושות של מסורת אמריקנית אמיתית: משפחה, עבודה קשה, חורף קר וקיץ חם ליד האסם וכל אלה מתנקזים לבקבוק אחד של וויסקי.
אבל גם מותגים ותיקים כמו "ג'ים בים" מבינים שהעולם משתנה והם חייבים להשתנות אתו. איך? בלי לשכוח מאיפה הם באו, אבל גם בלי לפחד להסתכל קדימה.
טעם של זמן ואיכות במחיר שפוי
ג'ים בים בחר לקחת את אחד המוצרים האהובים עליו, וויסקי שהתיישן שבע שנים ולהפוך אותו לגיבור הסיפור החדש שלהם: Jim Beam Black אותו טעם עמוק, מבושל בסבלנות, שמדבר אל כל מי שמעריך זמן, איכות ואותנטיות.
זה החידוש הגדול: במקום להיות מוצר יוקרתי ומנותק Jim Beam Black, מוצע במחיר נגיש, כזה שלא מרחיק את האדם הפשוט, אלא מזמין אותו פנימה, להרגיש שגם לו מגיע לחגוג רגעים מיוחדים
וזה החידוש הגדול: במקום להיות מוצר יוקרתי ומנותק Jim Beam Black, מוצע במחיר נגיש, כזה שלא מרחיק את האדם הפשוט, אלא מזמין אותו פנימה, להרגיש שגם לו מגיע לחגוג רגעים מיוחדים.
מה עומד מאחורי האסטרטגיה החכמה הזו?
לחבק את הרוח החברתית – ג'ים בים השקיע בשיתופי פעולה עם תחומים שכל העולם אוהב: ספורט ומוזיקה. הם חברו לליגת ה- NFLולכוכבים הגדולים, כדי לחבר את המותג לחוויות גדולות ומרגשות.
לדבר בשפה דיגיטלית חדשה – הם השכילו לשלב פרסום חכם שמוביל ישירות לרכישה באינטרנט, בשימוש בקודי QR פשוטים, כדי לא להישאר מאחור בעולם שבו הכול עובר דרך הסמארטפון.
להרחיב את ההצעה – בנוסף, ג'ים בים ממשיכים להרחיב את המשפחה עם מוצרים חדשים, כמו וויסקי בטעם אננס, שמדבר לקהל חדש, צעיר ורענן יותר.
מתי ולמה דווקא עכשיו?
האסטרטגיה הזו מגיעה בתקופה שבה אנשים ברחבי העולם, וגם אצלנו בארץ, מרגישים חוסר ודאות כלכלית. החוכמה היא להציע משהו חגיגי, נעים ומשובח ועדיין לא יקר מדי. בדיוק כמו שאחרי תקופות קשות, אנחנו הישראלים יודעים להרים ראש, לשמוח ולחגוג, כך גם מותגים צריכים לדעת לא רק לשרוד, אלא לפרוח.
מסורֵת עם מבט קדימה
בימים בהם אנו מתייחדים עם זכרם של הגיבורים שלנו, וחוגגים את החירות ואת האפשרות לבחור, הסיפור של ג'ים בים מהדהד מסר חשוב: אל תוותר על מה שעשה אותך מי שאתה, אבל אל תפחד להתאים את עצמך לעולם החדש.
כוסית לכבוד אלו שנפלו, לזכרם האהוב ולמען הדורות הבאים, עם הבטחה בלב לא לוותר על השורשים ולצעוד קדימה בגאווה, באחריות ובשמחת חיים אמיתית.
כתבות שיכולות לעניין אותך
אולי יעניין אותך גם:
-
חזקים יחד
יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה - "צועדים ומצדיעים" מדן ועד אילת. כ-10,000 בני…
-
מרלו"ג הגליל
מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) אזורי ממוחשב נפתח ביזמת אשכול גליל מזרחי, החברה לפיתוח הגליל והמועצה האזורית…
-
קסם על ים כנרת
ביום שישי האחרון, כ-100 סירות וכלי שיט קיימו משט הצדעה לצוותים הרפואיים שלוחמים בנגיף הקורונה…