לאחר שלוש שנים מאתגרות, בהן השלימו תואר ראשון, הוכשרו כקצינים וביצעו אינספור גיחות – בוגרי קורס טיס מחזור 179 יקבלו ביום רביעי הקרוב (25.12) את כנפי הטיסה בטקס "מסדר כנפיים" המסורתי בבסיס חצרים. הטקס יתקיים בסימן "70 שנה לבית הספר לטיסה".
בין המסיימים, סגן י', טייס תובלה, בן 22, שנולד בהולנד. הוריו היו בשליחות בהולנד, כשאביו עבד כמאבטח מטוסים. המשפחה חזרה ארצה כשי' היה בן 10 חודשים. כיום, הוא מתגורר ביישוב בדרום עמק החולה עם הוריו. אביו עוסק בתיירות ואמו היא צלמת. י' הרחיב את תחום הפיזיקה בתיכון. בזמנו הפנוי, אוהב לנגן בגיטרה, לטייל ולרכוב על אופניים. היה בשנת שירות בפנימייה, עבד עם "נעלה"- נוער מדרום אמריקה שעולה לפני הוריו. י' רצה להיות צ"א והוא ראה בכך תפקיד מאוד משמעותי ומיוחד שמשך אותו מגיל צעיר. הוא מגדיר את האווירה החברתית בקורס כאווירה טובה עם אנשים איכותיים מאוד. בקורס, למד פוליטיקה, ממשל וניהול. גאווה צפונית.










