סוגרים שבוע בקצרין

“מרכז צעירים” קצרין – מרכז מצטיין ארצי. “מרכז צעירים” קצרין זכה במרכז צעירים מצטיין ארצי, מטעם המשרד לפיתוח הפריפריה והגליל. אות המצטיין ניתן על פרויקט קליטת התושבים החדשים. גאווה ענקית! וגם: מפגש דוברי אנגלית, מפגש שלישי של שיתוף הציבור ב”גמלא” ונווה”, “משמר השכונה”, מודדים ברובעים “גמלא” ו”נווה”, “בשביל השפה” בגיל הרך, פיילוט ייחודי במתנ”ס קצרין, שכונה טובה בטיילת “אפק”, ביקור ח”כ מיכאל ביטון בקצרין, סיום העבודות בגן “זוויתן” וקביעת מזוזה ופתיחה חגיגית של סניף “מחסני השוק”


ביום שלישי האחרון, ה-13.9, התקיימה ועידת הגליל ה-10 בסימן “הופכים את הגליל למרכז”. בוועידה השתתפו השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עודד פורר, ראשי רשויות בגליל, יזמים ובכירי המגזר העסקי, מנכ”לי משרדי ממשלה, ועוד.

אחד מהנושאים הבולטים והמשמעותיים ביותר במושבי הוועידה היה תחום הצעירים בגליל, שהנו מנוע צמיחה אזורי משמעותי בכל תחומי החיים. במהלך הוועידה, הוענקו פרסים למרכזי צעירים מצטיינים ברחבי הגליל והגולן, במספר קטגוריות מצומצם. “מרכז הצעירים” בקצרין זכה במקום הראשון בקטגוריית הצמיחה הדמוגרפית.

את צוות הקליטה מובילות רכזת הצמיחה הדמוגרפית ב”מרכז הצעירים”, קרן ביצ’ו ורכזת הקליטה, יודפת באס.

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: “שאיפה למצוינות עבורינו היא הכרח ותנאי מרכזי בכל דבר אליו ניגשים בפיתוחה של קצרין. מרכז צעירים קצרין הוא מנוע צמיחה מרכזי ואסטרטגי.  אני גאה בצוות מרכז הצעירים שלנו שפועל בחוכמה וביעילות תוך יצירת מצויינות במגוון רחב של תחומים. הצמיחה הדמוגרפית שאנו חווים היא ברובה בזכות הצוות הנפלא שעד לא מזמן הובילה האלופה מירב מערבי יחד עם קרן ביצ׳ו, טליה אלגד ועדי תותיה, ועל כך תודתי מקרב הלב והערכתי הרבה.

אני מאחל הצלחה למנהלת המרכז החדשה, יובל מלכה ולצוות: עדן בן שימול, ולריה כהן, קרן ביצ׳ו, יודפת באס והני שור. אני בטוח ומאמין בהצלחתכן בעתיד תוך שמירה על הרוח הקצרינאית שהיא הבסיס להצלחת קהילת קצרין אותה זרעו המייסדים קצרין  לפני 45 שנים.

קרן ביצ’ו: “תודה לצוות הקליטה היקר, הבנוי ממתנדבים ומתנדבות מסורות, שעומלים למען התושבים החדשים. בלעדיכם.ן זה לא היה קורה”.

מנהלת “מרכז צעירים” קצרין, יובל מלכה: “אני כל כך מתרגשת מהזכייה וכל כך גאה בצוות הקליטה והמתנדבים המדהימים שלנו שעושים עבודה מדהימה ויוצאת דופן. מרכזי צעירים מכל הארץ מגיעים אלינו כדי ללמוד מהמודל הייחודי שפיתחנו, של קליטה, ליווי ואקלום של משפחות חדשות בקצרין והחשוב ביותר – קבלת הפנים האישית והחמה שפשוט גורמת למשפחות החדשות להתאהב ולהישאר כאן. אני רוצה להודות למירב מערבי, קודמתי בתפקיד, קרן ביצ’ו, יודפת וכל צוות הקליטה, שעושה הכול בהתנדבות ומכל הלב, מתוך אהבה עמוקה ומעוררת השראה לקצרין ולקהילת קצרין”.

ביקור ח”כ מיכאל ביטון בקצרין

יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ מיכאל ביטון, הגיע ברביעי האחרון, לביקור בקצרין. ח”כ מיכאל ביטון לקח חלק פעיל ובלתי נפרד בהקמת פרויקט “אודם”, שהחל לפעול השנה בקצרין. הח”כ סייר במבנה המגורים של התלמידים, שמע על סדר היום וביקר במכללת תל-חי, שם התלמידים לומדים. ביטון השתתף בשיעור ושמע מהתלמידים על הרגשתם, הקשיים, החלומות והרצונות לעתיד.

מפגש שיתוף הציבור בנושא הסדרת קרקעות ברובעים “גמלא” ו”נווה”

מפגש שיתוף הציבור, שלישי מסוגו, התקיים בחמישי האחרון בנושא הסדרת הקרקעות והרישום בטאבו לשכונות הוותיקות בקצרין. כ-30 תושבי שכונות “גמלא” ו”נווה” הגיעו לשמוע, לשאול ולהבין כיצד התהליך קורה, מהן זכויות הבנייה והתאמת המצב הקיים.

בסוף התהליך, יוכלו התושבים לרשום את הנכס בטאבו. המצגת עלתה לאתר המועצה והיא נגישה גם למי שלא הצליח להגיע למפגש.

מפגש דוברי אנגלית

ממשיכים להשקיע בקהילה. השבוע התכנסו כ-40 דוברי אנגלית תושבי קצרין לשולחנות עגולים, לשיחה בנושא קצרין. התושבים הגיעו לשמוע מה חדש, מה מתחדש ולאן מועדות פני היישוב. התיישבו יחד עם מנהלי מחלקות המועצה, מנכ”לית המועצה וראש המועצה, שמעו תכניות, שאלו שאלות
והציעו הצעות.

חונכים את “משמר השכונה”

פרויקט “משמר השכונה” הנו תוצר של עבודה משותפת של המועצה המקומית קצרין, ביטחון קהילתי, מחלקת הביטחון, רכז המתנדבים בתחנת קצרין ומשטרת ישראל.

לפני חצי שנה, התחלנו לדבר על זה והשבוע סיימו כ-20 תושבים ובני מכינת “תמיר” את ההכשרה וקיבלו על עצמם את האחריות להיקרא “משמר השכונה”. כל חברי המשמר עברו הכשרה מלאה של המשטרה וימשיכו לקבל הכשרות של הרשות למלחמה בסמים, אלימות ואלכוהול, שיח עם בני נוער ומניעת התנהגויות סיכון.

אנו גאים בקבוצה הנפלאה הזאת ומאחלים בהצלחה לכולם.

מודדים ברובעים “גמלא” ו”נווה”

תושבי “גמלא” ו”נווה”, שימו לב: במסגרת עדכון תכנון של הרובעים, “יסתובבו” בשטח מודדים החל  מהשבוע הבא, ה-18.9 ולמשך שבועיים-שלושה. המדידות הן לצורך סקירת השטח החיצוני.

תכנית “בשביל השפה” בגיל הרך

השנה, נפתחת תכנית חדשה, ביוזמת מנהלת הגיל הרך במחלקת החינוך, לכל הגנים הצעירים. התכנית תיתן מענה לצורך שעולה עם השנים להעשרה שפתית ופיתוח מיומנויות אורייניות. התכנית מלווה מקצועית על ידי ד”ר טופז ליבשטיין אגוז והקלינאית קארינה מיכאלי.

פיילוט ייחודי במתנ”ס קצרין

מתנ”ס קצרין נבחר כאחד מעשר רשויות ארציות להוביל פיילוט ייחודי של החברה למתנ”סים, בשיתוף משרד החדשנות והמדע. הפיילוט נקרא “מרכזי המראה – יצירתיות, יזמות וחדשנות”. מטרת התכנית היא לפתח חשיבה יזמית ויצירתית המאפשרת חדשנות בקרב בני נוער בפריפריה הגיאוגרפית וחברתית. היקף הפרויקט הנו מאות אלפי ש”ח.

שכונה טובה בטיילת “אפק”

ממשיכים להשקיע בקהילה.

בשלישי האחרון, התקיים מפגש תושבים קסום בטיילת “אפק”. המפגש הנו חלק מתכנית שיתוף התושבים וחיזוק השייכות לקהילה ולמקום, בהובלת המתנ”ס והמועצה.

בהזדמנות זאת, אנחנו מזמינים את כל תושבי קצרין להצטרף אלינו ולקחת חלק גם בשבוע הבא, בתאריך 20.9, בשעה 17:00, באירוע פיקניק קהילתי, ברחבה התחתונה של טיילת “אפק”.

סיום העבודות בגן “זוויתן”

בשעה טובה, הסתיימה העבודה על גן “זוויתן” וגינת הגן מטופחת ומסודרת לטובת הילדים המקסימים שלומדים שם. הפרויקט כלל שדרוג והקמת מתקן שעשועים משולב, הכולל בית עץ ונדנדה ותוספת של מחסן.

נפתח סניף “מחסני השוק”

הפתיחה החגיגית וקביעת מזוזה של סניף “מחסני השוק”, בקניון קצרין, התקיימה השבוע, ביום שלישי במעמד בעלי הרשת, ראש המועצה, רב העיר ותושבים
מצפים ונרגשים.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?