מרוץ “אולטרה-קצרין בשביל הגולן”

אירוע הריצה הצנוע שהתקיים בשנה שעברה לזכרו של לורן צלצר ז”ל, הופך ביזמת המועצה למיזם ראשון ומוביל מסוגו בארץ. השנה ישתתפו בו רצים ישראלים, ובשנים הבאות צפוי האירוע להתקיים כאירוע בינלאומי, בשילוב רכיבה במסלולי אופניים


 

ב- 25.4 יתקיים בגולן אירוע ריצה בשבילי השטח היפים בארץ. האירוע, אשר יזנק בנמרוד ויסתיים בקצרין צפוי למשוך אליו רצים מכל רחבי הארץ. זהו אירוע ראשון בסדרת אירועי תיירות, תרבות פנאי וספורט כחלק מתוכנית רחבה להעצמת התיירות וצמיחה הכלכלית של היישוב שמובילה המועצה, ואשר תכלול מרכיבים של ארגון תשתיות התיירות ביישוב, ייזום אירועים וכנסים וקידום החשיפה לאטרקציות התיירותיות של היישוב.

השנה יתקיים האירוע כאירוע לרצים ישראליים ואילו החל בשנתו הבאה – צפוי האירוע להיות בינלאומי ואף יתווספו לו גם שילובים של רכיבת אופניים ואלמנטים נוספים של נופש פעיל.

במסגרת האירוע, יוצעו לרצים 5 מסלולי שטח מ- 80 ק”מ – הארוך ביותר, ועד ל- 24, 15, ו- 7 ק”מ – הקצר ביותר, וזאת על מנת לאפשר לרצים מכל רמות הכושר ליהנות מהחוויה. כל המשתתפים יוסעו מקצרין אל נקודות הזינוק בשטח. המסלול הארוך ביותר ייצא מהיישוב נמרוד, תחילתו של שביל הגולן, ימשיך לאורך הנופים המיוחדים של צפון רמת הגולן הצופות אל ברכם רם, הר אודם, הרכסים, טורבינות הרוח ועד לאתר חושניה. בנקודה זו, יפנה המסלול מערבה דרך ציר הנפט לדרכי עפר בנוף הפורח האביבי עד ליער קצרין עם סיום בתוך היישוב.

משום כך גם נקבע מועד האירוע מיד לאחר הפסח, כך שיאפשר יהיה ליהנות מהפריחה וממזג האוויר היציב של האביב בגולן ואולי אף מפריחת הדובדבנים.

באי האירוע יגיעו ביום חמישי אחר הצהריים לחלוקת ערכות המרוץ וערב פסטה, כאשר חלקם ילונו בצימרים ביישוב (אלה הבאים מרחוק). הזינוק לרצי 80 הק”מ יתבצע בלילה שבין חמישי לשישי, ואילו שאר המקצים יזנקו בבוקר שישי. כל המקצים יגיעו משבילי הטבע לסיום המסלול בתוך היישוב – אל רחבת המתנ”ס שם יחצו את שער הסיום למתחם ססגוני שיכלול כיבוד והפתעות שונות תוצרת קצרין.

עופרי מילר ישמש כמפיק האירוע. מילר ידוע בקהילת הרצים בארץ כשותף להפקה ותפעול של אירועי ספורט סיבולת רבים בארץ – חצאי מרתונים, ריצות שטח וכביש. אשתו, עדית צלצר-מילר, היא ביתו של לורן צלצר ז”ל, אחת הדמויות המיוחדות של רמת הגולן, שלזכרו מופק האירוע.

תחביב ספורט הסיבולת – ריצה, אופניים וטריאתלון – נמצא בצמיחה מתמדת בעולם בכלל ובישראל בפרט. כיום יש האומדים את מספר חובבי הריצה בארץ בכחצי מליון איש. בעקבות זאת, מתקיימים אירועי ריצה רבים המושכים קהל רב ומגוון ומפתחים סוג חדש של ענף תיירות בילוי ופנאי. קצרין מצטרפת ל”זן” חדש של אירועים בעולם, המשלבים את אהבת הנוף והטבע עם ריצות קצרות וארוכות.

“יזמנו שותפות מיוחדת במקום מיוחד” אומר ראש המועצה דימי אפרצב. “אנחנו מובילים אירוע ריצה, שהוא עוגן במסגרת תוכנית רחבה יותר בתחום התיירות. הוא פרי מאמץ קהילתי משותף ועתיד לצמוח להיות האירוע המוביל בישראל מסוגו. אנחנו כבר בקשר עם שורה של גורמים מאיגוד האופניים ועד גורמי ממשלה, במסגרת תכנון רב שנתי שיגדיל את האירוע משנה לשנה, עם רצים ורוכבים לא רק מישראל אלא גם מרחבי העולם. קהילת קצרין כולה תיהנה מחשיפה לקהל הזה, שילך ויגדל משנה לשנה. ציבור שיהנה לא רק מריצה במקום כל כך מיוחד אלא גם משהות לפני ואחרי במקומות הטיול, הלינה והבילוי שלנו כאן וממה שיש לתושבי קצרין להציע”.

אפרצב קרא לתושבים לנצל את ההזדמנות ולהזמין חברים חובבי ריצה לאירוע, שפרטים עליו ניתן למצוא באתר http://www.kazrinultra.com או http://www.ultraq.022.co.il.

בעלי עסקים המעוניינים להציע חסות, תרומה או הנחה למשתתפי אולטרה קצרין מוזמנים לפנות אל חיים לחיאני, תושב קצרין המסייע בהתנדבות להפקת האירוע.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?