גיע הזמן לח”כ מהגולן

הוא תושב נטור וממוקם במקום החמישי, ברשימת “עוצמה יהודית” בבחירות הקרובות לכנסת. רוצה לייצג את חקלאי הגולן ולקרב את הפריפריה למרכז. תכירו את איציק קרויזר


 

בעוד מספר ימים אחדים יצאו אזרחי ישראל, בפעם השנייה בחצי השנה האחרונה, אל הקלפיות, על מנת לבחור את הכנסת ה-22. בין המתמודדים, נמצא גם איציק קרויזר, הממוקם במקום החמישי ברשימת “עוצמה יהודית” ותושב המושב נטור שברמת הגולן.

קרויזר (34), נשוי ואב לשלושה ילדים, עבר לנטור עם משפחתו, לפני כארבע שנים, מהיישוב נופית שבגליל. החל מגיל צעיר, היה קרויזר פעיל למען עם ישראל וארץ ישראל. הוא שירת שירות קרבי בצה”ל וכיום, הוא מנהל פרויקטים בחברת בנייה גדולה בצפון. לפני כאחת עשרה שנה, איבד את אחיו הגדול, סרן שלמה קרויזר ז”ל, בתאונת דרכים קשה ומאז, הוא מתפעל מרכז חסד לזכרו, שתומך במשפחות נזקקות ובחיילים בודדים. לאחרונה, נפתח סניף פעילות גם ברמת הגולן.

על פי כל הסקרים שפורסמו בשבוע האחרון, מפלגת “עוצמה יהודית” עוברת את אחוז החסימה ואף מתחזקת מסקר לסקר. נכון לזמן הכתיבה של שורות אלו, היא עומדת יציבה על ארבעה מנדטים. במידה שכך אכן יקרה, יהיה לתושבי הגולן מי שמייצג אותם בכנסת ישראל.

יצאנו לבדוק מי הוא איציק קרויזר, מה הוא רוצה לקדם בכנסת ואיך הוא יעזור לנו, תושבי הגולן.

 “אני מבטיח שהדלת שלי תמיד תהיה פתוחה לכל תושבי הגולן. כמו כן, אני מתחייב שאפתח לשכה לפניות הציבור, כאן בגולן, אהיה קשוב לכל הבעיות ואפעל על מנת לטפל בהן. הגולן נמצא בלבי והגיע הזמן שיהיה לו ייצוג הולם בכנסת”

איציק, מה הביא אותך דווקא למושב נטור?

קרויזר: “בנטור, אני יכול לשלב את שני העקרונות עליהם חונכתי וגדלתי, אהבת ארץ ישראל ואהבת עם ישראל. משפחתי ואני בחרנו לבוא ולגור דווקא בנטור כי מדובר במושב שתושביו הם חילונים ודתיים, שבחרו לחיות ביחד זה לצד זה. בעיניי, כך צריך להיראות החיבור בין חלקי החברה וכך אפשר להשפיע יותר ולפעול לקירוב בין המגזרים. כמו כן, מדובר במושב חקלאי ונושא החקלאות קרוב מאוד ללבי. אני מחכה שיתפנה שטח חקלאי באזור, על מנת שאוכל להיכנס לתחום יותר ברצינות ואני בהליכי בניית בית הקבע במושב”.

מה הוביל אותך להיכנס לתוך החיים הפוליטיים?

“מגיל מאוד צעיר, אני מתעסק בנושאים של פעילות למען ארץ ישראל ועם ישראל. השתתפתי במאבקים השונים למען שלמות הארץ. יש לי מרכז חסד, שבו אני פועל ועוזר למשפחות נזקקות ולחיילים בודדים. אני מכיר מקרוב את המצוקות, גם החברתיות וגם הלאומיות ויש לי רצון להגיע לכנסת ולהמשיך את העשייה הזאת משם.

“לאחר פסילתם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין בבג”צ, קודמתי למקום החמישי ברשימה, מקום שהוא בהחלט ריאלי, שממנו אוכל להיכנס לכנסת ולהשפיע”.

חקלאות, תיירות ותעסוקה

מה תעשה בכנסת למען רמת הגולן?

קרויזר: “בשנה האחרונה, ראש הממשלה, נתניהו ונשיא ארה”ב, דונאלד טראמפ, עשו מהלך היסטורי של הכרה ברמת הגולן, כשטח ישראלי לכל דבר. הרבה מאוד זמן חיכינו לרגע הזה ומשהו הגיע. אנחנו חייבים למנף אותו לרווחת תושבי המקום ולרווחת עם ישראל כולו.

“יש מספר נושאים שאני חושב שהם הדברים החשובים ביותר לנו, בתור תושבי רמת הגולן. בראש ובראשונה, נמצא נושא החקלאות, שלצערי נמצא בפשיטת רגל. יש לנו בעיה בייצוא של מוצרים לחו”ל, מה שגורם לכך שהחקלאים נתקעים עם היבול שלהם, מבלי יכולת למכור אותו ולהרוויח ממנו את פת לחמם. זהו נושא שחייב להיפתר ואני אעבוד קשה מאוד על מנת לשמור על התוצרת הישראלית ולמנף אותה הלאה.

“במקביל, צריך למצוא פתרון גם לבעיות הייבוא מחו”ל. כולנו מכירים את ההרגשה של להגיע לסופרמרקט המקומי ולגלות שמה שנמכר שם זה לא היבול של השכן, אלא יבול שהגיע מחו”ל. צריך יהיה למצוא את האיזון הנכון שמצד אחד, החקלאים שלנו יתפרנסו בכבוד ומצד שני, לא יהיה צריך לייבא מחו”ל כדי למכור בזול. אני מבטיח לשבת על הנושא הזה, ללמוד אותו לעומק, ולהביא פתרונות ממשיים.

“נושא נוסף הוא כמובן העובדה שאנחנו נמצאים בפריפריה של מדינת ישראל. אם עד עכשיו תושבי הדרום ידעו למצוא לעצמם נציגים שישמיעו את קולם בכנסת, הגיע הזמן שיהיה נציג כזה גם מפה, מהצפון. שיהיה נציג שמכיר מקרוב את הקשיים ויוכל להציע את הדרכים המתאימות, על מנת להקל פה על התושבים, תוך מתן דגש על פתרון לבעיות של הצעירים שגרים כאן.

“שני נושאים נוספים שמאוד ארצה לחזק אלו נושאי התיירות והתעסוקה, שבעיניי הולכים ביחד. זכינו לגור באחד המקומות היפים ביותר בארץ ואנחנו חייבים לחזק את התיירות ברמת הגולן ולעזור לה לצמוח ולשגשג. ברגע שתהיה כאן תיירות פורחת, תהיה גם תעסוקה לתושבי האזור, שיוכלו להתפרנס בכבוד מבלי להתרחק מהבית. יש לנו פה את המשאבים, עכשיו צריך לדעת לנצל אותם”.

בלי לעגל פינות

אלו עוד נושאים תרצה לקדם דרך הכנסת?

קרויזר: “חשוב לי לפעול למען קידום השכבות החלשות במדינת ישראל. במפלגת ‘עוצמה יהודית’, אנחנו בעד להקל במה שרק אפשר ולפתוח את השוק, אבל כל זה מתוך דאגה לחלשים ולוודא שהם לא נפגעים מכל המהלכים האלו”.

כאן באמת המקום לשאול, למה בחרת לרוץ ברשימת “עוצמה יהודית”?

“מאז ומתמיד, הייתי קרוב לאנשי ‘עוצמה יהודית’. הלכתי אתם ביחד בדרכיהם השונות והשתתפתי במאבקים שלהם. אני מכיר את אנשי ‘עוצמה יהודית’ כבר שנים ארוכות ואני יודע בוודאות שהם פועלים על מנת לקדם את הדברים החשובים באמת. איתמר בן גביר הוא איש רב-פעלים שכניסתו לכנסת תוכל להוביל לשינוי המיוחל במערכת המשפט. מספר שתיים ברשימה, הד”ר אדווה ביטון, מובילה פרויקטים חברתיים רבים ומספר שלוש ברשימה, יצחק וסרלאוף, הוא תושב דרום תל אביב וממובילי המאבק נגד המסתננים. כך שמדובר ברשימה איכותית שמורכבת מאנשים טובים.

“מפלגת ‘עוצמה יהודית’ מהווה בית חם ופתוח עבור כל מי שהדאגה לארץ ישראל בוערת בו והוא מוכן להילחם עבורה. המפלגה הולכת עם האמת שלה עד הסוף, ללא פשרות ובלי לעגל פינות בכל הקשור לקידום האידאלים שלה. כך, באותה הנחישות של המפלגה, ארצה להביא את הקולות שבאים מהפריפריה”.

לסיום, מהו המסר שתרצה להעביר לתושבי הגולן?

“ותיקי הגולן ודאי זוכרים את הימים של הכנסת ה-14, בהם ח”כ לשעבר יהודה הראל כיהן בכנסת. אלו היו ימים טובים לגולן ובזכות זה שהיה לנו נציג בכנסת, הוא הצליח לקדם את האזור ולדאוג לכל הצרכים של תושבי הגולן.

“בעזת השם, ‘עוצמה יהודית’ תיכנס לכנסת ואחרי שזה יקרה, וגם אני אהיה חלק מהמפלגה, אני מבטיח שהדלת שלי תמיד תהיה פתוחה לכל תושבי הגולן. כמו כן, אני מתחייב שאפתח לשכה לפניות הציבור, כאן בגולן, אהיה קשוב לכל הבעיות ואפעל על מנת לטפל בהן. הגולן נמצא בלבי והגיע הזמן שיהיה לו ייצוג הולם בכנסת ואני מאמין שאייצג אתכם נאמנה”.

 

 

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?