שי מיקה יפרח – אחות מנצחת

הזוכה הגדולה בעונה הנוכחית של האח הגדול היא שי מיקה יפרח, ילידת קצרין. שי הביאה לתוכנית הריאליטי דמות מיוחדת, בעלת דרך ארץ, שונה ממה שאנו רגילים לראות על המסך. ותזכרו את המסר: “תלכו עם הלב שלכם ותילחמו על החלומות שלכם”


שי מיקה יפרח, או כמו שכל מדינת ישראל מכנה “שישון” היא הזוכה הגדולה של האח הגדול עונה 7 !שי יפרח (24), ילידת קצרין ובוגרת המקום, אחות קטנה לאסף וגדולה לאביב, בתם של ותיקי קצרין, אמא בלה ואבא שלמה ז”ל.

בתאריך ה-16.12.2015 יצאה לדרך העונה השביעית בתכנית הריאליטי “האח הגדול”. פורמט האח הגדול הינו 16 דיירים זרים אחד לשני, המתכנסים לבית אחד למשך ארבעה חודשים וכאשר המשחק מתקדם כך גם דיירים מודחים.

העונה הנוכחית, הנה העונה המדוברת ביותר ברשתות החברתיות בכל הזמנים ועם שבירת שיאי רייטינג, אבל לא זוהי גולת הכותרת שלנו הפעם. העונה זכו צופי האח הגדול להיחשף לדמות מיוחדת, ערכית ובעלת דרך ארץ. קצת שונה ממה שאנו רגילים לראות על המסך.

שי מיקה יפרח, נכנסה לאח הגדול ושנייה לאחר מכן, היא נכנסה גם ללב של כל מדינת ישראל. שי, כמו שי, נכנסה ל”אח”, והאור, השמחה, הקופצנות ובעיקר האהבה נכנסו יחד איתה. העונה באח הגדול, נחשפו הצופים ללא מעט אירועים אשר גובלים באלימות, המון מריבות ובעיקר המון פילוג. שי, ללא ספק היחידה שעשתה דרך שונה, דרך שמעוררת השראה ומציגה מודל לחיקוי. לא פעם טרחה וחזרה שי בפני הדיירים, על המשפט,

“המוני ילדים צופים בנו עכשיו ולוקחים דוגמא, תזכרו זאת תמיד.”

ברגע שתושבי קצרין ראו את שי על מסך הטלוויזיה, הפכה הקהילה למקשה אחת תחת הנהגתן של עינב בן סימון פרץ ועדי תותיה סבאג, עם מטרה אחת להביא את שי לניצחון. קהילת קצרין התאחדה ועשתה יחסי ציבור אין סופיים בכל צינור הפצה אפשרי ולבסוף, הפירות נקצרו, שי שלנו זכתה ובצדק.

למשך כל העונה, 113 ימים, שי הראתה למדינת ישראל צד אחר, כזה שלא מקבל אהדה כי הוא צועק או מקלל לאורך כל העונה, אלא מציג דרך ארץ. ערך החברות היה לנגד עיניה למשך כל יום במהלך העונה, פיזרה אהבה ואור עבור כולם, ידעה לעמוד על העקרונות שלה ולהציג אותם בדרך ארץ. הייתה מלאה באופטימיות ושמחת חיים. אין ספק שאנו, תושבי רמת הגולן קיבלנו שגרירה מדהימה אשר גרמה לנו גאווה ענקית.

לפני כשבעה חודשים, נפטר אביה של שי, מוותיקי תושבי קצרין, שלמה יפרח ז”ל. שי עם כוחות נדירים ואופטימיות ענקית החליטה להיכנס לאח הגדול ולהתמודד עם הקושי של הניתוק מהעולם החיצוני. במהלך התכנית ריגשה שי את כל עם ישראל כאשר דיברה על אביה. שי גילתה חוזקה יוצאת דופן ודרכה היא העבירה מסר חד וברור לכל הצופים, “אין דבר העומד בפני הרצון, תלכו עם הלב שלכם ותילחמו על החלומות שלכם.”

שי, אנו כאן מקהילת קצרין מוסרים לך את ברכתנו, אהבתנו, תמשיכי להקסים אותנו ולייצג אותנו בכבוד רב. מאחלים לך אין סוף הצלחה ושגשוג. גאים בך על הדרך ועל כל מה שאת.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?