שבוע היזמות בגולן במבשלת בירה פס בגשור

שבוע היזמות העולמי הגיע גם לגולן השנה וצוין ביום ראשון באירוע מרשים של המעוף במבשלת בירה פס בגשור. האירוע כלל שתי הרצאות על הדרך הנכונה לפתוח עסק, ועל פייסבוק לעסקים והכלים הנכונים לשווק, למכור ולקדם את העסק.


שבוע היזמות הוא חלק מפרויקט עולמי שמטרתו לעודד יזמים צעירים לבחור במסלול היזמי כדרך להתפתחות אישית וחברתית. הפרויקט, העומד בשנתו התשיעית, איגד בשנה שעברה למעלה מ-8 מיליון איש בלמעלה מ-150 מדינות בחגיגה של יזמות והגשמה עצמית. שבוע היזמות מזמין צעירים בכל רחבי העולם לשלב בחייהם חדשנות, דמיון ויצירתיות ומעניק להם השראה לחשוב “בגדול”, להפוך רעיונות למציאות ולהטביע חותם.

שקד בוים, רכזת הפרויקטים במעוף: “אנשי הגולן מעריכים מאוד את הסבסוד של משרד הכלכלה לתחום המסחר המקוון, הפרויקט הייחודי לגולן מאפשר לעסקים להתרחב ולמכור לכל הארץ “

בזכות מערך מעוף הפועל מטעם משרד הכלכלה, שבוע היזמות הגיע השנה גם לגולן וצוין ביום ראשון באירוע מרשים במבשלת בירה פס בגשור. שקד בוים, רכזת השיווק והפרויקטים בסניף המעוף בקצרין, מתארת את חשיבות האירוע בעיניה: “בגולן יש הרבה יזמים ועסקים קטנים ולכן היה לנו חשוב להביא את שבוע היזמות גם לגולן. הסניף בקצרין יזם אירוע במבשלת פס בגשור, הערב כלל שתי הרצאות בנושאים עסקיים. ההרצאה הראשונה של מירב אנידג’ר , מומחית בתחום היזמות והעסקים, עסקה בתחילת הדרך היזמית – איך פותחים את העסק בצורה נכונה ובאופן שקול. ההרצאה השנייה של מוזי אנידג’ר מומחה בתחום השיווק והפייסבוק עסקה בנושא פייסבוק לעסקים, מוזי חשף כמה הפייסבוק יודע עלינו ואנחנו לא יודעים ואיך ניתן לנצל זאת לטובת העסק. באירוע השתתפו מעל 60 בעלי עסקים ויזמים מהגולן”

מה היו המטרות המרכזיות מבחינתכם והאם הן הושגו בזכות האירוע?

“המטרה העיקרית הייתה לתת ליזמים ולבעלי עסקים מידע מקצועי ומעניין במסגרת שבוע היזמות העולמי, בתוך כך רצינו לחשוף אותם לסיוע שניתן לקבל מהמעוף ולכן החלטנו ליזום את האירוע. התגובות היו מעולות והיזמים ציינו שהיה אירוע מוצלח ומעניין, כך שנראה כי עמדנו במטרה העיקרית שלנו, בנוסף רבים מהמשתתפים נרשמו בעקבות האירוע לקורסים ופרויקטים שאנחנו מציעים במסגרת המעוף”.

בימים אלו, מעוף קצרין מציע מספר קורסים ליזמים ובעלי עסקים , ביניהם – קורס פייסבוק למתקדמים בו מקבלים כלים מתקדמים לשיווק העסק למי שכבר מנהל דף עסקי בפייסבוק; בקורס עיצוב מוכר בו לומדים לעצב פרסומים לעסק באמצעות תוכניות חינמיות; קורס שיווק דיגיטלי בו לומדים איך עסקים קטנים יכולים לשווק באינטרנט באופן מוצלח יותר; קורס ייחודי למטפלים בו מקבלים כלים בתחום השיווק לענף זה. קיימים גם  קורסים במסחר מקוון , קורס יזמות, ניהול עסק ועוד .

שקד בוים, רכזת השיווק במרכז מעוף מספרת על יזמויות חדשות המתגבשות בימים אלו בגולן: “ג’וני באס מקצרין פתח חנות וירטואלית למכירת מוצרי וינטאג’ ותכשיטים וכיום הוא מייעץ לפתיחת חנויות וירטואליות. נילי וייס מחספין פתחה גם היא חנות במרמלדה מרקט ובאתר ‘אטסי’ שתי פלטפורמות למכירת מוצרי עבודת יד באינטרנט, כיום היא עובדת על אתר משלה למכירת המוצרים. יעל גואטה מחספין השתתפה בקורס יוזמים עסק ופתחה יחד עם בעלה קליניקה בחספין לסדנאות תזונה, מכירת מוצרי מזון בריאים. אסתר טנא מקיבוץ מבוא חמה פתחה עסק לטיולי בוטיק ברמת הגולן הנקרא “אסתיקה בדרך הגולן”, דרכו היא גם מוכרת מוצרים איכותיים מהגולן.”

בנוסף לקורסים, בימים אלו מציע המעוף , הטבה ייחודית שעשויה לסייע משמעותית לעסקים, כפי שמסבירה שקד: “משרד הכלכלה העמיד תקציב ייחודי לעסקים בגולן המבקשים למכור מוצרים דרך הרשת ומאפשר סבסוד של הקמת פלטפורמת מכירה ותקציב פרסום ממומן של 6,000-16,000 ש”ח. כמות העסקים מוגבלת וכמובן ישנם תנאי השתתפות נוספים. הפרויקט צפוי להסתיים בסוף דצמבר 2015. אנו מזמינים את בעלי העסקים שכבר מוכרים מוצרים באזור ומעוניינים להגדיל פעילות ולפנות לכל הארץ, ליצור קשר עם סניף המעוף בקצרין לבירור זכאותם.”

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?