ריהוט ועיצוב? ממש פה “מעבר לפינה”

“מעבר לפינה” הוא עסק בתחום פינות ישיבה, ריהוט גן ומוצרים לעיצוב הבית. אילן עמרני, תושב רמות, הוא האיש שמאחורי העסק שעבר לאחרונה לאזור התעשייה בקצרין, יחד עם חנות מפעל המציעה גם אקססוריז לבית, וריהוט גן לפי בחירה ועיצוב אישי


במשך 12 שנים עסק אילן עמרני (42) נשוי + 3, תושב רמות, בתחום הציוד הרפואי, אך הרצון לגור ולהתיישב בגולן הוביל אותו להקים עסק בתחום פינות ישיבה, ריהוט גן ומוצרים לעיצוב הבית. עבור אילן, העסק הוא הרבה “מעבר לפינה”, התיישבנו על אחת מפינות הישיבה ולפניכם מה שיצא – סיפורו של יזם.

“מעבר לפינה” עסק חמים, ביתי, צבעוני ובו כל לקוח מקבל יחס מועדף, הכל התחיל במושב רמות, תחילה במקום צנוע וקטן והיום, בקצרין נמצא מפעל הייצור וגם חנות המפעל אשר מציעה מגוון פינות ישיבה, אקססוריז לבית, וריהוט גן לפי בחירה ועיצוב אישי, את פניכם יקבל בעל העסק אילן וידאג לכם לריהוט מיוחד וצבעוני בהתאמה לכל תקציב.

אילן: “הסגנון שלנו מציע מגוון ענק ונבנה לפי עיצוב אישי, כל הצבעים וכל הסגנונות. הרבה לקוחות שמגיעים אליי בפעם הראשונה מתארים לי את הרקע לפינת ישיבה ויחד אנחנו יוצרים את הפינה הכי מתאימה שתשתלב בצורה הכי טבעית ומיוחדת שאפשר”

מתי ולמה החלטת לעבור לרמת הגולן? מה היה מניע לכך?

“אשתי עינת היא מרמת הגולן. הכרנו בשנת 2005 במרכז הארץ, והגענו להחלטה שאנחנו רוצים לעבור לגולן, משהו במקום משך אותי. הרקע שלי בכלל מכיוון אחר לגמרי, במקור אני מנתניה, הגעתי מעולם הציוד הרפואי – 12 שנה בתחום הלוגיסטי והשיווק. הייתי מנהל לוגיסטי בתחום האורתופדיה ולאחר מכן מלווה ומשווק ניתוחי עמוד שדרה ועוסק בזה מבוקר ועד לילה. במשך שנתיים ניסיתי לשלב נסיעות מרמת הגולן למרכז הארץ, הבנתי שזה בלתי אפשרי ואם אני רוצה לחיות פה ולהיות יחד עם המשפחה אני חייב למצוא כיוון אחר.”

 

מאיפה נוצר החיבור לפינות ישיבה וריהוט גן בכלל לכל התחום?

“כשעברנו לגולן אני ואשתי בנינו בית מעץ, לאחר הבנייה הבנתי כמה שאני אוהב ומחובר ליצירה, היצירה מחייה אותי ונותנת לי שקט נפשי ומשם צללתי לעולם הזה, עולם קסום וענק שהפך אצלי לאהבה ענקית.”

 

כמה שנים העסק קיים? ומתי העברת אותו לקצרין?

“העסק נבנה תוך כדי תנועה, בשנת 2008 התחלתי ליצור פינות ישיבה וערסלים בחצר מאחורי הבית, הכל התחיל כמשהו צנוע וקטן, היו מגיעים אלי מכל רמת הגולן, עם הזמן הביקוש גדל והבנתי שאני בכיוון הנכון כיוון שאני מצליח לתת מענה ופתרונות להמון אנשים – בעלי צימרים, אתרי תיירות ועוד. עם הזמן קניתי מכונות תפירה בלי שום רקע ובלי ידע אפילו לא מינימלי, בלילות התחלתי לתפור, לבד כל פעם מנסה ליצור דברים חדשים והיום הגעתי למצב שאני מתחזק מכונות תפירה.

“לפני שנה וחצי החלטתי לעבור לקצרין, המקום מאחורי הבית שבו התחיל כל הסיפור כבר לא התאים לצרכים ולקצב העבודה ולכן הגעתי לכאן, אזור התעשייה הוא מקום נהדר עם שכנים לא פחות נהדרים.”

 

למי העסק מיועד? מי הקהל יעד לפי הסגנון?

“הלקוחות שלנו מגיעים מכל רחבי הארץ, מתחיל בבתים פרטיים, צימרים, אדריכלים ועד למוסדות הכי גדולים, משרד החינוך, מתנ”סים וגם עם הצבא.

“הסגנון שלנו מציע מגוון ענק ונבנה לפי עיצוב אישי, כל הצבעים וכל הסגנונות.

הרבה לקוחות שמגיעים אליי בפעם הראשונה מתארים לי את הרקע לפינת ישיבה ויחד אנחנו יוצרים את הפינה הכי מתאימה שתשתלב בצורה הכי טבעית ומיוחדת שאפשר.”

 

מה הייחודיות שהעסק משדר?

“בראש ובראשונה, הכי חשוב לי זה השירות. מבחינתי כל לקוח זה עולם ומלואו ואני מחויב לכך שהוא יצא הכי מרוצה שאפשר, חשוב לי להתחבר לכל לקוח באופן אישי, בסופו של דבר הוא קונה יצירה שלי וזה מחייב אותי לספק את המוצר הטוב ביותר שיש. מעבר לכך, הייצור שלנו הוא לפי מידה בהתאמה אישית גם לבית וגם לגינה. המגוון שלנו הוא עצום, 700 סוגי בדים, בזכות המלאי הגדול יש לי את האפשרות להתאים ללקוח את המוצר לפי התקציב.

“ולא פחות חשוב זה החומרי גלם, בתחום של הספוגים יש המון חיקויים, אני מחזיק רק את הספוג האמיתי והאיכותי, הבדים אטומים למים ועמידים בפני שמש, אני לא מוכן להתפשר על איכות החומרים בשום תנאי ובשום מחיר!”

 

איך העבודה עם תושבי הגולן?

“תושבי הגולן הם אנשים מיוחדים עם טעם מיוחד, אין ספק שזה מאתגר כיוון שיש לנו כאן את כל מגוון האוכלוסייה וצריך לקלוע לטעם של כל אחד, ואנחנו משתדלים לעשות זאת בהצלחה ועם המון סבלנות בפרט לחבר’ה שבונים בהרחבות הקהילתיות.”

 

יש לדעתך ערך מוסף בכך שהעסק בגולן?

“אין ספק שזה מקנה יתרון, רמת הגולן זו מדינה בפני עצמה, יש לנו כאן חומר אנושי איכותי ביותר, אנשי עבודה, עשייה ומלאים באנרגיות.

בנוסף לזה, הקצב עבודה פה הוא שונה, אין את המרוץ המטורף שיש במרכז וזה ללא ספק יתרון.”

 

אם נסתכל על העתיד, איפה אתה רואה אותו?

“החזון העסקי שלי הוא להתפתח בתחום, ולהפוך למרכז עיצוב הבית הנותן פתרון עיצובי לכל לקוח באשר הוא, והשאיפה היא פריסה ארצית, סניף במרכז ובדרום הארץ, להתפתח ולהפוך לרשת.”

 

מסר לאלו שקוראים את הכתבה ומגרד להם לפתוח עסק בגולן?

“מסר… זה נשמע קלישאה אבל בלי שום ספק – לכו אחרי החלום בלי פחד ובלי חשש.

הגישה שלי היא לא לפחד, מרגע שהקמתי את העסק המושג “בלתי אפשרי” יצא מאוצר המילים שלי, מסמנים מטרה, סוללים את הדרך ומגיעים עד אליה, לא משנה כמה מכשולים יהיו בדרך.”

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?