עשרות אלפי מטיילים ומבקרים פקדו את האטרקציות התיירותיות בגולן

ככה מתחילים שנה חדשה: עשרות אלפי מטיילים ומבקרים פקדו את האטרקציות התיירותיות בגולן בימי חגי תשרי ובמיוחד בחול המועד סוכות. הגולן – תמיד לעניין


 

כמיטב המסורת, מילאו אלפי מטיילים את כבישי הגולן במהלך החגים, בסוכות בפרט ונהנו ממגוון פעילויות משפחתיות שרק הגולן יכול להציע.

במהלך שלושת ימי חול המועד ,השתתפו במשחק “חדר בריחה בטבע”, בפארק וולקני “אביטל”, כ-1400 איש. בפארק חיכו להם תיבות נעולות שנפתחות בעזרת קוד אלקטרוני. אם הצליחו במשימה – קיבלו קוד שפותח את התיבה. בתוך התיבות היו טאבלטים עם סרטונים והמשימות היו מגוונות – הרכבת פאזל של הרי הגעש בגולן, צילום משפחתי, משקפות הדמיה ועוד.

ביום חמישי של חול המועד, משעות הצהריים, הפך מרכז התיירות וואסט לעיירת קאנטרי צוהלת. במזג אוויר נהדר, נהנו האורחים מדוכני משחקים מגוונים, רכיבה על סוסים ממונעים ופוני, בשיתוף עם חוות “נקודת חן”, מעין זיוון, שור זועם, תחרויות ניסור לוגים, מסמור בולי עץ, דרבי סוסים, משחקי לאסו ועוד… ניחוחות האסאדו, הבירה הקרה, הבנדנות, המגפיים וכובעי הבוקרים תרמו לאווירה המיוחדת. לקינוח, הופיעה להקת “ג’ימיז פייג'” הגולנית, שהנעימה את האווירה במוזיקת קאנטרי-רוק משובחת. גם פינת הצילום המשפחתית הייתה עמוסה במשפחות שהתחפשו והצטלמו. מי שעדיין לא שלח את תמונתו מהאירוע לדף הפייסבוק של מתחם התיירות וואסט, מוזמן לעשות זאת בהקדם. ביום ראשון, תוכרז המשפחה הזוכה בפרס של 500 ש”ח, לקניות במתחם וואסט. לסיכום, מאות האנשים שהגיעו נהנו מחוויה גולנית אמתית ומיוחדת, כזו שמתאפשרת רק בגולן ייחודי כמו שלנו.

בצ כל זה, במסגרת פעילות התנדבותית מחממת את הלב, כ-250 בני נוער מתנועת “בני המושבים” מכל הארץ פתחו שבילי אופניים וביצעו עבודות תשתית נהדרות בפארק הירדן. הסוכות שנבנו ברחבי הפארק השרו על המקום אווירת חג. המבקרים, כ-15,000 במספר, הגיעו במהלך החג לחפש את הטבע ומצאו אותו במלוא הדרו. תודות לתחנת המידע של הקק”ל, שנתנה שירות למטיילים, בנוסף לשירות המסור של עובדי הפארק מטעם החברה הכלכלית גולן.

אם מדברים על מסורת, איאפשר שלא להזכיר את מדרשת הגולן, שהדריכה מאות מטיילים באתרים שונים ברחבי הגולן, כמדי שנה בחג הסוכות, כבר שמונה שנים. השנה, התפרסה המדרשה בשלושה מוקדים:

הראשון – סיורים חינמיים בבית הכנסת העתיק בעין קשתות.

השני, במשותף עם מדרשת קשת – סיורי חינם במזרח הגולן הסתווי והמיוחד.

האחרון, עם אורחי המדרשה הרבים המגיעים למספר ימים – לנשום את האוויר הגולני ולחוות חוויה גולנית ייחודית, בסיורי יום ולילה, באתרי הגולן השונים, מהחרמון ועד הכנרת.

גם לכפר האמנים אניעם, הגיעו המבקרים ללא הפסקה בכל ימי חג סוכות. בחול המועד, התקיים יריד דוכנים שכלל עבודות של יוצרים שונים, יצרני יין וליקר, קוסמטיקה טבעית ופינת טיפול אלטרנטיבי. בנוסף, פעלה פינת יצירה חינמית בחומר עבור פרויקט קישוט קיר ציבורי בכפר האמנים, בו הכינו המבקרים יצירות שונות.

גולת הכותרת הייתה הופעות של אמנים מקומיים: הצמד “טליאנדרו”, שניגן ושר ו”בית הספר לבלט אניעם”, בניהול סבטלנה רבר, שהופיע פעמיים עם תלמידותיו, בשילוב שירת רפרטואר קלסי על ידי זמרת האופרה סופיה מושייב. הייתה גם אטרקציה של הפעלת הקהל על ידי אורן מ”קרקסתא” ופעילות הבטוקדה הברזילאית של מיקו ברנר, מגונן.

בקיצור ולעניין, בגולן היה חג שמח ומיוחד. נפשנו, שיחקנו, אכלנו ונהנחנו – ככה מתחילים שנה חדשה.

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?