עופר רונן מכפר חרוב, מביא כבוד לגולן

עופר רונן, מכפר חרוב, תלמיד “נופי גולן”, יהיה הישראלי היחיד במחנה נוער של מדעני העתיד, שיתקיים באתר מאיץ החלקיקים בשוויץ. רונן נבחר מתוך 2,000 מועמדים מכל העולם. כבוד


עופר רונן הוא בן 17 מכפר חרוב, תלמיד בית הספר “נופי גולן” בקצרין, הלומד במיזם “גליליום” של אשכול גליל מזרחי. ב”גליליום” יש תכנית יוקרתית הנלמדת במכללה האקדמית תל-חי – “אודיסאה – מדעני וממציאי העתיד”. רונן נבחר להיות הישראלי היחיד והראשון, שישתתף במחנה מדעי יוקרתי, שייערך בקיץ במאיץ החלקיקים, בצרן (CERN) שוויץ. עופר נבחר מבין 2,000 מועמדים מכל רחבי העולם.

“גליליום” הנה שותפות אזורית מייסודה של המכללה האקדמית תל-חי ובשותפות עם המכללה האקדמית כנרת, המכללה האקדמית בצפת ומכללת “אוהלו”. המיזם פועל במסגרת אשכול גליל מזרחי, במטרה לאפשר לבני הנוער המקומיים לפתח את הפוטנציאל הטמון בהם ללימודי חקר, מדע וטכנולוגיה.

בקיץ הקרוב, ייערך לראשונה בעולם, מחנה מדעי מיוחד במאיץ החלקיקים הענק בשוויץ, בו ישתתפו 24 תלמידי תיכון מכל העולם, בגילאי 17-18.

הקריטריונים להתקבל לקבוצה המובחרת הזו היו הישגים גבוהים במיוחד בתחומי הפיזיקה והמדעים, אנגלית ברמה גבוהה, יחד עם סקרנות ויכולת למידה מרשימה.

מנהלת המרכז האקדמי לנוער בתל-חי, ע”ש סידני וורן, ד”ר מאירה שנק, שהמליצה על עופר, מספרת עליו: “עופר הוא תלמיד מיוחד ומוכשר. הוא סקרן מאוד, בעל הישגים לימודיים מרשימים במיוחד ולמרות זאת, הוא צנוע ועניו, נעים הליכות ואוהב לסייע לחבריו. במסגרת לימודיו בתכנית ‘אודיסאה’, לומד עופר לתואר ראשון בחוג לביוטכנולוגיה בתל-חי וכבר סיים מבחני בגרות ברמה של חמש יחידות במתמטיקה, כימיה והשנה, יסיים גם בפיזיקה. עופר עורך פרויקט מדעי במכון המחקר ‘מיג”ל’, העוסק באבולוציה של חיידקים, במהלכו הוא בודק כיצד ניתן לנצל ולייעל את השימוש בביוגז מתאן, הנוצר מפירוק חומרים אורגניים”.

עופר רונן: “זו הזדמנות מדהימה עבורי ללמוד פיזיקה ברמה הגבוהה ביותר, במקום הכי נחשב בעולם ולפגוש מדענים בעלי שם, חלקם זוכי פרס נובל. הנסיעה מלהיבה אותי, כי זו הזדמנות להכיר בני נוער מכל העולם, המתעניינים באותם תחומים. בנוסף להרצאות והסדנאות, יש לנו גם סופי שבוע, בהם נערוך סיורים וטיולי טבע בג’נבה, באגמים ובסביבה. יהיו לנו ערבים חברתיים ומה שנחמד זה שאנו כבר מכירים אחד את השני באמצעות  קבוצה שנפתחה בפייסבוק. אנחנו מתכתבים ומספרים על עצמנו וזה ממש כיף”.

ד”ר יפעת לינדר, העומדת בראש פרויקט “גליליום” אומרת כי היא גאה מאוד בעופר רונן. “פרויקט ‘גליליום’ מנסה לתת מענה באמצעות המרכזים האקדמיים לנוער, במקרה זה המרכז האקדמי לנוער בתל-חי, לתלמידים מכל הגילאים ומכל המגזרים, בתחום לימודי המדעים. אנחנו שמחים שתלמידים מנצלים את ההזדמנות שניתנת להם, במגוון גדול ורחב של תכניות לימוד, בהם כל אחד יכול למצות את יכולותיו ולהגיע להישגים”.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?