סיור רשות מקרקעי ישראל

השבוע אירח ראש מועצה אזורית גולן, אלי מלכה, סיור של צוות רשות מקרקעי ישראל ברמת הגולן. הסיור נערך כחלק מהתכנית האסטרטגית של מועצה אזורית גולן להמשך צמיחה דמוגרפית וקליטת 1,500 משפחות חדשות בחמש השנים הבאות


במסגרת התכנית האסטרטגית של מועצה אזורית גולן להמשך צמיחה דמוגרפית וקליטת 1,500 משפחות חדשות להרחבות קהילתיות ולנחלות בחמש השנים הבאות, התקיים השבוע סיור ביישובי הגולן עם רפי אלמליח, מנהל אגף תכנון ברשות מקרקעי ישראל וצוות משרדו עידית הוברמן – מתכננת מרחב עסקי צפון, אייל רוסו – ראש תחום בכיר קידום ומעקב תכנון, דוד דשן – ראש תחום בכיר ליזום תכנון ולסקרי היתכנות, ומירה שוורץ – אגף תכנון.

ראש מועצה אזורית גולן, אלי מלכה, הסביר לצוות רשות מקרקעי ישראל על התכנית הכוללת בחמש השנים הבאות, אשר במסגרתה יעברו לגולן מדי שנה 150 משפחות להרחבות הקהילתיות ו- 150 משפחות לנחלות חקלאיות ועל היערכות המועצה לקליטתן, בהיבטים של תכנון הרחבות, מבני ציבור, תשתיות, אזורי תעשייה, ועוד.

במסגרת קידום התכנית ליצירת מקומות תעסוקה ופרנסה איכותיים בגולן, העלה מלכה את הצורך בהרחבת אזור תעשייה בני יהודה בו שווקו מרבית המגרשים המתוכננים ליזמויות ולמפעלים חדשים, ותכנון אזור תעשייה חדש משותף למועצה אזורית גולן ולבוקעתא בצפון הגולן.

בישיבת העבודה בסיום הסיור אמר מלכה כי בעוד כשבע שנים תסיים המועצה את פוטנציאל הקליטה ביישובים, אשר יגיעו לאכלוס מקסימאלי על פי תמ”א35, ועל כן כבר עתה יש להיערך לחשיבה על ייצור פוטנציאל אכלוס עתידי ביישובי המועצה, כדי למנוע מצב של ואקום לאורך שנים בהן לא ניתן יהיה לקלוט משפחות חדשות ביישובי הגולן.

מלכה ציין את מנהלי ועובדי רשות מקרקעי ישראל, אשר מתגייסים ועוזרים לקדם את התכניות בגולן, וכי הרפורמה ברשות נותנת את אותותיה כבר עתה.

מנהל אגף התכנון, רפי אלמליח התרשם מן הקליטה ביישובי גולן, ואמר כי רשות מקרקעי ישראל תסייע למועצה לקדם תכנון לפרויקטים הנוכחיים, אך גם בהסתכלות קדימה לעשרים השנים הבאות, כדי להמשיך ולהזרים לגולן משפחות חדשות.

בסיום הסיור אושרו התקציבים לקידום התכנון ועריכת סקר היתכנות לאזורי התעשייה, להרחבת היישובים ובחינת רעיונות נוספים להגדלת פוטנציאל האכלוס והתעסוקה בגולן. כמו כן, סוכם שהרשות תסייע במימון תוכנית אסטרטגית משותפת לאכלוס ופיתוח בקצרין ויישובי הגולן.

בנוסף, קיימה המועצה מפגש בין הנהלת רשות מקרקעי ישראל במחוז צפון בהנהלתו של תמיר ברקין, עם בעלי התפקידים בקהילות ובמשקים, במטרה לשפר ולייעל את ממשקי העבודה ולהציג את המבנה וההתנהלות החדשים של הרשות. המפגש נועד ללמידה משותפת של ממשקים ותהליכים בנושאים המוניציפאליים והחקלאיים ויצירת קשר בלתי אמצעי בין אנשי הגולן שעובדים בשטח ובין אנשי הנהלת הרשות. מנהל מרחב צפון ברשות מקרקעי ישראל, תמיר ברקין, הציג את התפיסה החדשה של עבודת הרשות, כרמלית אבינערי, סגנית מנהל המרחב הציגה את הרפורמה ברשות והכללים החדשים, וכמו כן התקיימה שיחה בנושא חקלאות ותעסוקה עם איריס ורד, מנהלת צוות שימושים חקלאיים ורחל גבעון, מנהלת צוות תעסוקה.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?