לסייבר את האוזן

קורס מגן בסייבר הוא קורס צה”לי יוקרתי ביותר, המכשיר את חניכיו ללוחמת הסייבר ההולכת ומתפתחת. טוראי ש’, מיסוד המעלה, סיים בהצלחה את קורס מגן בסייבר, לאחר ארבעה חודשים אינטנסיביים ויוצא לדרך משמעותית וטכנולוגית, על מנת לשמור, לתרום ולהגן על המדינה.


 

 

בשבוע שעבר, הסתיים קורס מגן בסייבר. קורס זה הוא אחד הקורסים היוקרתיים בבסמ”ח – האקדמיה הצה”לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר. הקורס מכשיר מגני סייבר לכלל צה”ל. פעילות מערך ההגנה בסייבר מאפשר את קיומן של פעילויות מבצעיות ביבשה, באוויר ובים. כך היא משפיעה על כל יחידות הצבא, הן בביטחון השוטף והן בזמן מלחמה. במסגרת התפקיד, מבצעים המגנים פעולות של זיהוי, חקירת הרשת ומבצעים בהביטי סייבר שונים.

הקורס אורך כ-16 שבועות וכרוך בחתימה של כ-18 חודשי קבע, בנים ובנות כאחד. הקורס מקנה ידע בעולם התשתיות, התוכנה, מערכות ההפעלה, התקשורת, ההצפנה והחקירה ומתבסס על סימולאטורים מתקדמים המדמים מצבי אמת.

טוראי ש’, מיסוד המעלה, סיים בהצלחה את קורס מגן בסייבר, לאחר ארבעה חודשים אינטנסיביים ויוצא לדרך משמעותית וטכנולוגית, על מנת לשמור, לתרום ולהגן על המדינה.

ש’, 19: “הקורס נתן לי המון כלים כדי להבין את התפקיד ולדעת באמת איפה אני נמצא ומה אני עושה. מבחינה מקצועית, אני מרגיש שאני ברמה אחרת לגמרי ממה שהייתי כשנכנסתי לפה. הרחבתי את הידע שלי מקצה לקצה”

“לפני הגיוס, התמיינתי לעולם מקצועות המחשב באגף התקשוב וההגנה בסייבר והגעתי לקורס מגן הסייבר”, מספר ש’ (19) בוגר תיכון “הר וגיא”, שם למד 10 יחידות מדעי המחשב ו-5 יחידות כימיה. כמו כן, לקח ש’ חלק בתכנית “מגשימים” ובפרויקט מצוינות מדעית טכנולוגית של משרד החינוך. במסגרת זו זכה במקום השני בתחרות בין-לאומית בטכניון.

“הקורס הוא אינטנסיבי ודורש הרבה השקעה ואהבה למקצוע. מבחינה אישית יותר, הקורס הזה פתח אותי להרבה אנשים חדשים. מכיוון שאני מתגורר בצפון הארץ, אין לי הרבה דרכים להכיר אנשים משאר הארץ ובעזרת הקורס נפתחתי וראיתי סגנונות שונים של בני אדם, שלמדתי לאהוב כל אחד ואחת מהם. בקורס יש לך יחסית יד חופשית וזמן לפתח את עצמך באופן אישי ולהעלות רעיונות משלך, הצעות, פרויקטים וכדומה.

“מבחינה חברתית, יש כאן דגש רציני על ערכים באופן יום-יומי. כאן, הדעה שלך חשובה מאוד. כל יום שואלים אותנו מהן דעותינו על השיעורים ועל התכנים שנלמדים ובהתאם לתגובתנו, דברים באמת משתנים. בגלל זה, הקורס משתנה ממחזור למחזור.

“הקורס נתן לי המון כלים כדי להבין את התפקיד ולדעת באמת איפה אני נמצא ומה אני עושה. מבחינה מקצועית, אני מרגיש שאני ברמה אחרת לגמרי ממה שהייתי כשנכנסתי לפה. הרחבתי את הידע שלי מקצה לקצה. זה תחום ענק והצלחתי להבין יותר במה אני רוצה לעסוק, העמקתי בתחום והתמקדתי בו. הקורס גרם לי להתאהב במקצוע הסייבר והגעתי למצב שאני כל הזמן מתעדכן ורוצה לדעת עוד, כי זה באמת מעניין אותי”.

ש’ ושאר בוגרי הקורס עתידים להשתלב באגף התקשוב וההגנה בסייבר ובזרועות השונות בצה”ל ויצללו לשירות טכנולוגי, משמעותי ומרתק.

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?