בקיץ הקרוב חופי הכנרת יהיו שקטים

לקראת עונת הרחצה 2018, לאור הצלחת פרויקט “חופים שקטים”, יוכרזו כל חופי איגוד ערים כנרת כחופים שקטים יו”ר איגוד ערים כנרת, אלי מלכה, מברך על היוזמה


דנה הראל

כחלק מההיערכות לעונת הרחצה 2018, נערכה באיגוד ערים כנרת ישיבה עם משטרת ישראל, נציגי משרד התיירות והגופים הירוקים. בשיבה, התקבלה ההצעה להכריז על כל 15 חופי איגוד ערים כנרת, סביב האגם הלאומי, כחופים שקטים, בהם תיאסר השמעת מוזיקה.

ההצעה מתבססת על הצלחת הפיילוט, שהחל לפני כארבע שנים, באיגוד ערים כנרת ורשות הכנרת. אז הוכרזו חלק מחופי הכנרת, כחופים שקטים, בהם נאסרת השמעת מוזיקה והכנסת ערכות הגברה וקריוקי לחופים. הפיילוט, שהחל בחוף “צאלון”, היה להצלחה גדולה והוביל לשינוי מציאות מהותי באווירה וחוויית הנופש, בחופים השקטים שהפכו לפופולריים ומשכו אליהם משפחות רבות. בשנים האחרונות, נוספו לרשימת החופים השקטים גם החופים “חוקוק צפון”, מפרץ אמנון, “גופרה” ו”צינברי”.

ברשות הכנרת ברכו על החלטת האיגוד וציינו כי בחופים השקטים נרשמו בעונות הרחצה האחרונות תפוסות גבוהות במיוחד של משפחות. הציבור פוקד את חופי הכנרת ורוצה ליהנות מפיסת טבע פסטורלית, נעימה וגם שקטה

המהלך ייכנס לפועל כבר בעוד ארבעה חודשים, עם פתיחת עונת הרחצה, בחג הפסח ויכלול את כל 15 חופי איגוד ערים כנרת וביניהם “דוגית”, “חלוקים”, כורסי ו”לבנון”, הנחשבים כיום לחופים רועשים יותר. חופים אלה נחשבו פופולריים בקרב צעירים, אשר עם השמעת המוזיקה הקולנית והחגיגות שנערכו על החוף, גם צרכו אלכוהול, שסיכן את חייהם בעת רחצה בכנרת.

ברשות הכנרת ברכו על החלטת האיגוד וציינו כי בחופים השקטים נרשמו בעונות הרחצה האחרונות תפוסות גבוהות במיוחד של משפחות וכי המהלך הוכיח את עצמו. הציבור פוקד את חופי הכנרת ורוצה ליהנות מפיסת טבע פסטורלית, נעימה וגם שקטה. ראוי לציין, כי באופן קבוע, בשנים האחרונות, בחופים השקטים נשמרים גם הניקיון והסדר.

יו”ר איגוד ערים כנרת וראש המועצה האזורית גולן, אלי מלכה: “עם הקמת איגוד ערים כנרת, צוינה מטרת-העל לשינוי פני המציאות בחופי הכנרת, הסדרת החופים מבחינת תשתיות, נגישות וטיפול. החלטה נוספת זו, המצטרפת לעשייה בכל תשע שנות פעילות האיגוד, להפיכת כלל חופי הכנרת ל’שקטים’, תסייע בשיפור בחופים, שלא פעלו כחופים שקטים בעונה החולפת.

“אני סבור, כי ההחלטה תוביל גם לעלייה משמעותית במספר המשפחות שיבואו לנפוש עם ילדיהם באגם הלאומי. ההחלטה תסייע גם בפיקוח על התנהגות בני הנוער המגיעים לחופים. החלטה זו מצטרפת לפיילוט, שהוכיח עצמו בעונה החולפת ויימשך בעונת הרחצה הקרובה בחופי האיגוד סביב הכנרת. במסגרת הפיילוט, הוגדרו שלושה אזורים ספציפיים לכל פעילות בחופי האיגוד – אזור רחצה בסמוך לקו המים, בו נאסר להקים אוהלים ולהבעיר מנגלים, אזורי קמפינג ומנגלים וכן אזורי חנייה. אני מברך את משטרת ישראל על שיתוף הפעולה”.

 

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?