בית חדש לפלאפל הנייד של משפחת ביצ’ו

הפלאפל הנייד של משפחת ביצ’ו, אשר הפך בחודשים האחרונים לחלק מההווי ביישובי הגולן אליהם הגיע לארוחת ערב שבועית, התמקם בימים אלה בקניון בני יהודה. במקום גם חומוסיה סביח ומרק חם. אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים ביום שישי הקרוב


בחודשים האחרונים, בוודאי לרבים מכם יצא להיתקל בדוכן הפלאפל הנייד של משפחת ביצ’ו. כל יום בשבוע היה מוקדש ליישוב אחר בגולן שבו המשפחות היו מחכות בכליון עיניים לאורחת הערב הייחודית והחברתית שארגנו עבורים משפחת ביצ’ו.

האב, יואב הגיע רק לפני שנה וחצי מחולון לקצרין ועלה במהרה על הקונספט המנצח: “אני שייך למשפחה גדולה מאוד שנמצאת כבר 40 שנה בקצרין, אך רק לפני שנה וחצי הצטרפתי בעצמי עם משפחתי הגרעינית. בחולון הייתה לנו מסעדת פועלים ולאחר מכן, עבדתי במפעל בטון. כשהגעתי לקצרין, המשכתי לעבוד במפעל רדימיקס לבטון, אך די מהר החלטתי לעזוב והתחלתי ליזום דוכן פלאפל. במקום משהו קבוע, עשינו משהו מיוחד – נפגשנו בכל יום בשבוע ביישוב קבוע בחמש אחר הצהריים – היישובים העיקריים היו אניעם, קדמת צבי, חד-נס, נטור,עין זיוון, שעל ולמרום גולן היינו מגיעים בשישי בצהריים. המשפחות ממש היו מחכות לנו כי זה הפך למפגש חברתי קבוע יחד עם הפלאפל. יצרנו מן מפגש שבו אנשים התחילו סופסוף לראות מי גר במושב כי לפני כן, לא בטוח שזה קרה.”

יואב, אב המשפחה: “בכל דרום הגולן אין חווית אוכל כזו, אז החלטנו לבוא לפה ולשמח את האנשים. צריך לראות את המקום כי הוא נותן השראה ממש כמו בבית. בשישי הקרוב נקיים אירוע פתיחה חגיגי שיכלול טעימות של המנות בתפריט”

מאיפה בא הרעיון לפלאפל נייד ואיך זה התבצע?

“ראינו שהרבה אנשים מאוד מפרגנים ואוהבים את הפלאפל ורצינו להגיע לכולם. יש שני דברים שמייחדים את הפלאפל שלנו – הוא בא מהלב, מאהבה והוא מבוסס על מתכון סודי שפיתחנו בעצמנו. אשתי איתי תמיד בדוכן והבנות היו מצטרפות מדי פעם כי עבורן זה היה גם מפגש חברתי עם הילדים איתם הן לומדות בבית הספר האזורי. בנוסף, כל תהליך ההכנה היה פתוח – אפשרתי לילדים לראות איך אני מכין את הפלאפל ועבורם זו חווה מאוד כיפית.”

למה דווקא פלאפל ולא נודלס למשל?

“פלאפל הוא בעצם משהו שמייצג אותנו בישראל – זה פשוט מאוד, טעים ואני חושב שהוא הכי מדבר לכל האנשים. לתיירים, לקבוצות התגלית ולכן החלטנו להתעסק בזה כי אנחנו באמת טובים בזה.”

אילו תגובות קיבלת במהלך התקופה?

“למעשה כל יישוב מאוד אהב אותנו ופרגן לנו מאוד. היו מושבים שכמות האנשים קטנה כמו אניעם, קדמת צבי ושעל אבל שם הייתה קבוצה קבועה שחיכתה לנו כתחליף לארוחת הערב המשפחתית. הפידבקים הגדולים הגיעו ממרום גולן, חד נס ונטור – שם עזרנו גם לחניכי המכינה שנהנו מהשירות שלנו. עכשיו כולם כועסים עלי כי החלטנו לפתוח את המקום הקבוע בבני יהודה.”

מדוע החלטת להתייצב ולפתוח מקום קבוע בבני יהודה?

“הלוגיסטיקה מאוד קשה – לקח לנו כל פעם שעה להכין את המקום לפני עם גנרטורים וכל השאר. בשלב מסוים, קצת נפצעתי בגב בגלל הסחיבות אז החלטנו לפתוח מקום קבוע, כי בכל דרום הגולן אין חווית אוכל כזו, אז החלטנו לבוא לפה ולשמח את האנשים.”

מעבר לפלאפל, מה עוד אתה מציע במקום החדש שנפתח בקניון בבני יהודה?

“חוץ מהפלאפל, יש גם חומוסיה סביח ובחורף נגיש מרק חם. צריך לראות את המקום כי הוא נותן השראה ממש כמו בבית. בשישי הקרוב נקיים אירוע פתיחה חגיגי שיכלול טעימות של המנות בתפריט.”

איך אתה צופה שהמקום יתפתח בשנים הקרובות?

“מבחינתי השמיים הם הגבול, אך לא מניח שנתרחב לעוד מקומות. אני מאמין שאם אני ואשתי לא נהיה במקום אז זה לא יהיה אותו דבר אז מעדיפים להישאר במקום אחד שהוא קטן וייחודי.”

 


אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?